Gå til innhold

program som brenner mp3 cd å filer på?

kiios

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

fins det et program som det går ant å brenne en mp3 cd, liksom som det går på nero at man brenner lyd-cd å filer på? bare at jeg trenger et program som man kan brenne mp3-cd å filer på! :D noen som vet?

Endret av kiios
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan f.eks bruke windows sitt program...høyreklikk på filene du vil brenne, send til-> brenner..så går på på brenneren, "brenn filer" (eller no) og velg data cd

Skrevet
fins det et program som det går ant å brenne en mp3 cd, liksom som det går på nero at man brenner lyd-cd å filer på? bare at jeg trenger et program som man kan brenne mp3-cd å filer på!  :D  noen som vet?
HÆÆÆ?
Skrevet
fins det et program som det går ant å brenne en mp3 cd, liksom som det går på nero at man brenner lyd-cd å filer på? bare at jeg trenger et program som man kan brenne mp3-cd å filer på!  :D  noen som vet?
HÆÆÆ?

5917182[/snapback]

:!: litt enig der ja..

Skrevet

Ikke enkelt å forstå spørsmålet... :hmm:

Om det er en cd med mp3-filer du trenger, så går det vel an å brenne som en vanlig data-cd. RecordNow - som jeg forøvrig synes er et noe simpelt program - kan brenne jukebox cd som kan spilles av på en mp3-spiller. Hos meg fungerer det bedre med jukebox cd på bilspilleren enn data-cd med mp3-filer.

denne siden burde du finne det du leter etter :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...