kiios Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 (endret) fins det et program som det går ant å brenne en mp3 cd, liksom som det går på nero at man brenner lyd-cd å filer på? bare at jeg trenger et program som man kan brenne mp3-cd å filer på! noen som vet? Endret 13. april 2006 av kiios
rønning Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 du kan f.eks bruke windows sitt program...høyreklikk på filene du vil brenne, send til-> brenner..så går på på brenneren, "brenn filer" (eller no) og velg data cd
Tordenflesk Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 fins det et program som det går ant å brenne en mp3 cd, liksom som det går på nero at man brenner lyd-cd å filer på? bare at jeg trenger et program som man kan brenne mp3-cd å filer på! noen som vet?HÆÆÆ?
nahojdat Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 fins det et program som det går ant å brenne en mp3 cd, liksom som det går på nero at man brenner lyd-cd å filer på? bare at jeg trenger et program som man kan brenne mp3-cd å filer på! noen som vet?HÆÆÆ? 5917182[/snapback] :!: litt enig der ja..
JonH Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Ikke enkelt å forstå spørsmålet... Om det er en cd med mp3-filer du trenger, så går det vel an å brenne som en vanlig data-cd. RecordNow - som jeg forøvrig synes er et noe simpelt program - kan brenne jukebox cd som kan spilles av på en mp3-spiller. Hos meg fungerer det bedre med jukebox cd på bilspilleren enn data-cd med mp3-filer. På denne siden burde du finne det du leter etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå