Gå til innhold

Demoen av Heroes 5 er ute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spilte aldri heroes jeg. men spillte mye might and magic 6 :p

hvordan er vanlig might and magic i forhold til heroes?

er de sammenlignbare?

Skrevet

heroes 4 er et så sinnsykt drittspill i forhld til heroes 2 og 3! Det er ingen som slåt 2'eren og 3'eren og jeg tviler på at Heroes 5 blir noe bedre heller. Synes at den gamle Heroes følelsen er helt borte når man spiller 4...

Skrevet

Saken er at de som lagde 4ern er GONE. De har anstrengt seg veldig mye for å gjenskape flere elementer fra 3ern i 5ern og jeg syns de har gjort det strålende. Oppgraderinger, capitol, units at end of week osv...

Skrevet

kk. Eneste dumme med 2 og 3 er at det tar fordømt lag tid å fulføre f.eks. en 3-player multiplayergame :p Tror faktisk aldri jeg har fulført en...

Skrevet

Prøvde nettopp demoen nå, virker veldig bra! (selv om jeg feilet kraftig i demo missionet :p)

Grafikken er akkurat slik den skal være og full 3d funker faktisk overraskende bra i dette spillet. Combat er som alltid moro og taktikken er på plass.

Funker greit på min pc med 1280*960 og low details, spilte på normal details når jeg testet og det ble litt hakking noen steder og hvis du zoomet mye ut.

Men alt i alt virker det veldig bra :)

Skrevet

Det er et rundebasert strategispill. Du har en borg og en hero, etterhvert flere. For hver runde som går(en runde=en dag) s får du flere resources. For det kjøper du oppgraderinger og en hær. I kan sloss man på en rutenett av en kamparena. Hver type monster gan gå så og så langt osv.

Veldig morsomt spill, men tidkrevende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...