Gå til innhold

bra TV-kort + XP Home..?

Gjest Slettet+142

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+142
Skrevet

Hei...

Har tenkt å kjøpe meg et TV-kort som duuuger, men vet ikkje helt kass...

Tenkte på dette her, men det virker kun for WinXP-MCE :thumbdown: : Hauppauge! WinTV-PVR-500MCE, PCI, Dual-TV Tuner, MCE, Retail ||- LINK -|

Så d eg trenger hjelp til e å finne et TV-kort med omtrent like spesifikasjoner, men og som passer til XP Home Ed....

*-- kommer neppe til å sjekke tråden før imorgen... e på hotell... :p --*

håper noen kan hjelpe... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kortet skal nok fungere uten MCE også, de reklamerer bare ekstra at det er kompatibelt for å kunne selge mer.

EDIT: Leste under system requirements, og der står det at det trenger MCE ja. Rart, det burte nok fungere med andre programmer også tipper jeg.

Endret av AndersT2
Gjest Slettet+142
Skrevet
Det kortet skal nok fungere uten MCE også, de reklamerer bare ekstra at det er kompatibelt for å kunne selge mer.

5915394[/snapback]

ehm... sendte mail til komplett om det igår, men de sa at det bare virket på MCE...

:(

Skrevet

Det vil jo virke med MediaPortal.

Har selv et PVR-150MCE. Det følger med diriver, men ikke noen TV applikasjon. Så det de egentlig mener er at du trenger MCE eller tilsvarende applikasjon.

Gjest Slettet+142
Skrevet
Det vil jo virke med MediaPortal.

Har selv et PVR-150MCE. Det følger med diriver, men ikke noen TV applikasjon. Så det de egentlig mener er at du trenger MCE eller tilsvarende applikasjon.

5916160[/snapback]

så altså hvis eg bare skaffer meg noe progz som kan brukes istedenfor MCE kan eg bare bruke d?

Gjest Slettet+142
Skrevet (endret)
Ja, der skal det følge med en et eget program.

http://www.hauppauge.com/pages/products/data_pvr350.html

I tillegg er dette kortet også støttet av MediaPortal, så det bør være et bra valg.

5918330[/snapback]

oki... då kjøper eg nok d...

takk for hjelp "everybody"... :):D

ehm... MediaPortal?

Endret av Slettet+142

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...