Gå til innhold

TG06: Ekstremoverklokking fra HW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snakket med en skuffet sturla for noen timer siden, ser ut som det enten var en feil på HKet fra asus (N4L-VM DH) eller på Core duoen som forøvrig var en ES han hadde. Og siden begge enhetene er unike og umulige å skaffe erstatninger for så ble det ikke mer forsøk idag. Men regner med å håper at norges suverent beste overklokkere kommer sterkt tilbake etter påsken. Lykke til da gutter ;=)

Endret av Sorce
Lenke til kommentar
@kd hadde peil på når ting skjedde. hvor er han når vi trenger han? :p

5920115[/snapback]

Hei,

 

Beklager, jeg var på foredraget til EFN. Dagens overklokkingsforsøk er avlyst, ettersom testing viste at vårt planlagte prosjekt ikke ville fungere med en førproduksjonsmodell fra Asus.

 

Jeg beklager sterkt at det ikke ble informert om dette på forhånd - selv var jeg sikker på at det var gjort. Det viste seg imidlertid at vi hadde glemt å publisere en sak hvor dette ble nevnt, samt glemt å oppdatere den første artikkelen om overklokkingen. Dette blir fikset opp i as we speak. Rett og slett flaut, men jeg håper på forståelse for at det kan gå litt i surr i hodene våres. :)

 

Synd dette med overklokkingen, men som en liten trøst har vi casemod-konkurransen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...