Gå til innhold

Den store hufsa tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden forrige gang jeg tenkte på Hufsa.

Henne var jeg redd... Husker at jeg pleide å gjemme meg under sofaen når hun dukket opp.

For ikke å glemme de skrekkelige hattifnattene, jeg var minst like redd for dem :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud bedre, den siste halvtimen har jeg ligget og knuget balltreet mitt i frykt for noe jeg var helt overbevist om var Hufsa utenfor vinduet mitt.

Ikke sikker på hva det var, men det ble plutselig kaldt og det kom sånn Hufsa-aktig lyd som når hu snakker eller hva søren og jeg har ikke vært så redd på alt for lenge...

• 4 uker senere...
Skrevet
En klassisk nær Hufsa-opplevelse.

Hahaha :D

Var redd for hufsa jeg også ja,men tror aldri jeg var redd for hu utenom akkurat når jeg så henne i mummi. Takk og pris for det.. Men hvem vet, det er vel aldri for sent.

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

ahh..Hufsa og Hattifnattene = nostalgi!

burde flere av dagens serier for barn være mer skumle? De fleste virker litt tamme. Ikke at jeg ser på barneserier akkurat men... xP

• 1 måned senere...
Skrevet

Husker godt hufsa selv. Spesielt den scenen der Sniff går ut midt på natten og hufsa står rett utenfor døren. FY FAEN! En av de skumleste scenene jeg noen gang har sett på film. Og jeg har sett noen skrekkfilmer i tillegg, men de kan bare gå å legge seg.

Skrevet
Husker godt hufsa selv. Spesielt den scenen der Sniff går ut midt på natten og hufsa står rett utenfor døren. FY FAEN! En av de skumleste scenene jeg noen gang har sett på film. Og jeg har sett noen skrekkfilmer i tillegg, men de kan bare gå å legge seg.

Ja, sant. Heftig skumle saker.

Skrevet

Er det noen som har sett den dubba mummi filmen som lå på youtube før. Der de brukte Die Motherfucker Die som intro. Og mummi sa til hufsa hele tiden: "gå vekk med deg din feite ku, inn i skogen"

HAH. Men husker ikke hva den heter? /: Sett den?

Skrevet

Snakket om Hufsa på telefon i natt, faktisk! Måtte alltid gjemme meg bak sofaen når hufsa kom :no: Men stakkaren var jo bare ensom!

*dårlig samvittighet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...