Gå til innhold

Operation Flashpoint


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt demoen av Operation Flashpoint (fikk nettopp ny data) og den var dritkul. Jeg vurderer å kjøpe den, men er det verdt å vente til en eventuell 2'er? Hvis det er noen som har 1'na og er lei den, kan de enten sende den til meg eller lage en kopi til meg? Vær så snill......

[slettet]

 

*Moderators kommentar: Oppfordringer til piratkopiering aksepteres ikke her på forumet. Dette er heller ikke et bruktmarked.*

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-09-29 20:33 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-09-29 20:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OFP 1985 koster ikke særlig mye i dag. Det er halvannet år gammelt, men fremdeles utrolig bra, mye takket være patchene og tonnevis med 3rd party add-ons og MODs. Det er typen spill man fremdeles har i hyllen og spiller av og til etter fler år, som tilfellet er med Falcon 4.0, Flanker 2 og lignende spill.

 

Kjøper du OFP 1985 bør du også kjøpe Resistance. Det er en utvidelsespakke som tar for seg hva som skjedde før 1985 campaign. Resistance har en del høyere kvalitet da BIS har forbedret terrenget (du kan velge mellom low til very high detail, de færreste PC´er i dag kan kjøre very high, noe som sikrer at spillet vil fremdeles være underholdende når du får din neste PC). Resistance har også en sivil buss, motorsykkel, en del nye bygninger og er generelt bedre. Men det er OFP uansett, med den samme høye kvaliteten og realismen. Resistance har utvidet funksjonalitet i editoren BTW.

 

Liker du tøffe tak, og å spille det fra den motsatte siden, prøv Red Hammer. Koster bare rundt £9 å downloade fra Codemasters.

 

Vente på OFP 2? Vel, det er ikke sikkert i det hele tatt at det kommer noe OFP 2. Det er noe annet på vei, det kalles Independence Lost - og det er ennå en stund til det kommer. Jeg tror ikke det har noen forbindelse med OFP 1985 / Resistance når det gjelder historien, kanskje James Gastovski er der og, who knows. Såvidt jeg husker er det den Australske delen av BIS som lager IL. Grafikken skal være i særklasse, like god eller kanskje t.o.m. bedre enn Resistance (som jeg synes har virkelig bra grafikk, terrenget er mer realistisk enn noensinne).

 

Så kjøp OFP 1985 og Resistance nå og spill det mens du venter på Independence Lost, som blir nok et "må ha". Og vær så snill å ikke spør etter piratkopier. BIS er ikke et mega selskap som har råd til å la folk forsyne seg gratis. De har lagt så mye sjel og hjerte i OFP og Resistance, og jeg har fått et personlig forhold til disse spillene p.g.a. den gode kommunikasjonen mellom BIS og spillerene, og den høye kvaliteten.

 

Du vil ikke angre om du kjøper OFP 1985 og Resistance. Og ved å kjøpe dem bidrar du til muligheten for fler og bedre produkter fra BIS.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøp Flashpoint m/gold upgrade. Dette finner du sikkert ganske billig. Å få for all del med deg Resistance-pakken. Du får da blant annet mulighet til å laste opp våpen i kjøretøy osv. Veldig nyttig funksjon.

 

Flashpoint er et spill du kan ta frem gang på gang når du ikke har noe spesielt å spille. Veldig underholdende og ganske realistisk til PC-spill å være. Som nevnt av noen over, er nettet fullt av ekstra missions, kjøretøy, våpen osv. Digger HK G36.

 

Satt store deler av sommeren og spillte coop-missions med en kompis. Det var digg.

 

Så -> LØP OG KJØP!!

Lenke til kommentar

Du kan kanskje vente LITT, da det snart kommer en ny samlepakke med OFP 1985 med alle updates, Red Hammer OG Resistance! :smile: Alt i ett, og du slipper å laste ned et tonn med patches, det er bare å innstallere og spille.

 

Det er uvisst om OFP 2 vil komme noen gang. Det er litt som en god film, som f.eks. E.T. En slik film lager du ingen oppfølger av, den vil for alltid stå som en milepæl i filmhistorien. Slik er det med OFP 1985. Det er en milepæl når det gjelder realistiske krigsspill.

 

Det neste utfallet fra B.I.S. blir "Independence Lost". Det skal visstnok bruke enginen fra OFP og være enda bedre. Kan ikke si jeg husker om det er forbundet med historien i OFP 1985 / Resistance, men det skal visst foregå utenfor Australia (kanskje ikke så tilfeldig med tanke på at de som utvikler I.L. er i Australia, en egen avdeling av B.I.S.)

 

Gleder meg uansett :smile: Om det blir så bra som OFP 1985 vil jeg nok sprette opp en site, og gjøre mer for å spre budskapet om B.I.S. fantastsiske produkter i vårt vakre land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...