Gå til innhold

druid sin rolle


Anbefalte innlegg

hva synes dere at druid sin roll i guild er?

 

jeg begynner å bli lei av at noen guild skal tvinge oss druid til å bli resto, jeg har leavet 2 guilder no som sa at jeg måtte bli resto vis jeg skulle være med i raid,

 

er i guild no der jeg får være feral å må si jeg klarer meg utmerket, går som regel i bear form, men noen ganger i catform, og jeg skader mye, pluss leader of the packt.

 

Men hva mener dere om druid sin plass i guild?

Endret av KeyanZa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel jeg vet jo at en druid can tanke og gjøre skade, har jeg selv gjort, med rette gear og talentspoint gjør jeg mye skade,

 

en resto druid kan kun spille i raid/grupper dem er håpløs i pvp.

 

men druiden min tar jeg (alle) class i pvp, har ikke tapt mange 1 vs 1 kamp, men sliter med warlocks vis dem angriper meg fra avstand først, priest kan være hard oxo. men resten er greie,

Lenke til kommentar
Men hvorfor skal vi ta med deg i vår MC-gruppe hvis du skader mindre enn en rogue og tanker dårligere enn en warrior?

5912744[/snapback]

 

 

 

vel faktisk idag, så kom en rogue i stealth og angrep meg bakfra,da hadde jeg 60% hp igjen, jeg knuste han lett som f... uten å miste noe spess mer hp, og det er ikke første gang, så jeg en druid er så mye bedre enn rogue i pvp, og pvp mot warrior så er d jo drit lett, (men sett en god warrior kan holde på mer agro en en druid) men det er nok å holde på agro til 3 stk å det klarer en druid lett.....

 

så en druid vil ikke dø så fort som en warrior, men tanke kan den, når jeg spiller catfrom i raids, så er det ofte jeg bytter til bear for å få en eller 2 mobs vekk fra healer, så ja jeg har mange roller i raid oxo, en rogue har kun 1 rolle. samme har en warrior.....

Lenke til kommentar

PvP-skade har INGENTING å si. Greit at du eier i PvP, det sier seg selv når du kan heale deg selv og samtidig skade ok. Men i MC, der de fleste kampene varer en god stund, spesielt boss-kampene, vil du aldri greie å holde følge med en rogue.

 

Og de mange rollene dine blir overflødige. I MC har du nok warriors, nok priests og nok rogues til at alle kan gjøre én enkelt rolle.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Men hvorfor skal vi ta med deg i vår MC-gruppe hvis du skader mindre enn en rogue og tanker dårligere enn en warrior?

5912744[/snapback]

 

 

 

vel faktisk idag, så kom en rogue i stealth og angrep meg bakfra,da hadde jeg 60% hp igjen, jeg knuste han lett som f... uten å miste noe spess mer hp, og det er ikke første gang, så jeg en druid er så mye bedre enn rogue i pvp, og pvp mot warrior så er d jo drit lett, (men sett en god warrior kan holde på mer agro en en druid) men det er nok å holde på agro til 3 stk å det klarer en druid lett.....

 

så en druid vil ikke dø så fort som en warrior, men tanke kan den, når jeg spiller catfrom i raids, så er det ofte jeg bytter til bear for å få en eller 2 mobs vekk fra healer, så ja jeg har mange roller i raid oxo, en rogue har kun 1 rolle. samme har en warrior.....

5912755[/snapback]

 

Nå vet jeg ikke hva du mener med raids, men jeg tipper du mener f.eks Zul Gurub? Og at en druid ikke vil dø like fort som en warrior? Om en warrior (som forresten tåler mer en en baer) dør, er det på grunn av at du leker dps i katt istedet for å gjøre jobben din, å heale han..

Lenke til kommentar

Kan faktisk ha en moonkin i tillegg som damage dealer. De er ikke verst til det etter min erfaring. Man får også en koseaura :D.

 

Edit: Mener da en moonkin specca druid i guilden, noe som vi har hatt en stund. Han var med på de fleste raidene og fikk lov til å være moonkin siden vi hadde i overkant med healers.

Endret av Marti
Lenke til kommentar

Jeg er selv Druid CL i en guild som farmer mc/bwl/zg/aq, er på Huhuran i AQ40.

 

Druids kan gå feral/resto på mobs, men på bosser er det nødvendig at de healer. 31 points I restoration er et must. Skal helst ha 44.

 

Ingen vits med Feral/Balance på bosser fordi de er dårligere til å gjøre dmg enn en mage eller rogue. Vis en Druid skal gå feral/balance så kan man like godt ta med en rogue eller mage instedenfor, som gjør mye mer nytte. Pluss at en resto druid har innervate, noe som er høyst nødvendig på veldig mange endgame bosser.

Endret av Bio
Lenke til kommentar

Hvis det er meg du sikter til Smeagoldfish, så jo, jeg har satt foten min inni molten core flere ganger og jeg har fått med meg at en moonkin ikke bare kan gjøre litt damage (selvfølgelig ikke like mye som de vanlige ranged damage dealerene) men det gir også en fin aura og det gir faktisk en viss moral med en moonkin i raidet :).

 

"ZOMG OOMKIN DOWN! GET DI UP!1"

 

Dansen er jo også morsom :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...