Gå til innhold

TES: Spørsmål angående et rom i en dungeon i Oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var nede i en dungeon istad, men det var et rom jeg aldri klarte å

komme inn i, men som var tydelig opptegna på kartet. Se vedlegg.

Noen som har noen idèer?

Og et spørsmål til: Er det vanlig at det ikke finnes en "boss" i dungeons?

Har vel vært i 10-15 dungeons og bare møtt et par bosser. Noen dungeons

gir veldig lite tilbake, føler at jeg kaster bort endel tid på noen av de.

post-24890-1144879375_thumb.jpg

post-24890-1144879398_thumb.jpg

Endret av Collapse Generation
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mest sannsynlig er du en etasje for høyt oppe. Kartene viser av og til rom i andre etasjer, så lenge den etasjen du befinner deg i ikke "dekker" dem, og de er innenfor samme område i bygningen.

Edit: Litt for sen... ;)

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Skrevet

Hvis du ser nøye, så ser du en markering på veggen til en skjult dør. På kartet så ser det ikke ut som om det er i en annen etasje. Mest sannsynlig så åpnes døra av en switch eller noe som befinner seg et annet sted i hula.

Skrevet

Takker for svar. Fant en trapp i det rommet jeg tok screenshot i, som endte opp i det rommet jeg ikke kom inn i.

Fant senere en bryter som jeg ikke forstår hva gjorde, og nå har jeg vært i hele dungeon. :cry:

Men er det noen som vet om det skal være en boss i hver dungeon eller om det er helt tilfeldig?

Skrevet
Det er ikke en boss i hver dungeon nei.

5912282[/snapback]

Okei, da vet jeg det. Var litt bekymret for at noen av modsa jeg bruker gjorde noe med det.

Skrevet (endret)

Stort sett er det bare ei kiste med noe fett oppi et sted langt inni dungeon.

Når du har fått fram hele kartet og sjekket ut alle dørene er det egentlig bare å tusle ut igjen. Jeg blir dratt som en magnet mot alle dungeons som popper opp på kompasset mitt, kommer aldri fram til byen jeg er på vei mot :)

Men nå som jeg ble lvl 10 ble plutselig monstrene mye sterkere, og de krever at jeg bruker destruction-spells som drar MYE mana..da blir det med ett litt vanskeligere hvis jeg treffer på 2 i slengen.

Endret av Bitex
Skrevet

I starten av spillet tok jeg mange dungeons, kom opp en del leveler før Main questen begynte. Men jeg blei fort lei alle hulene, ruinene og grottene. Så nå har jeg lagt de fleste på hold til jeg har fått gjort litt av andre oppdrag jeg vil ta, og kanskje en god del av main questen!

Skrevet (endret)

De var i allefall det i Morrowind. Med en gang du loota noe som lå på alteret foran gudestatuen spawna en Daedra Lord rett bak deg. Har ikke sett noen sånne i Oblivion enda (har et par på kartet). Er egentlig ikke kommet veldig langt, og jeg er lvl10 allerede. Har knapt starte på mainquest. Men her står vel statuene ute i friluft? Har besøkt en sånn, men han bare sa jeg måtte være level 17 for å ta mission.

Endret av Bitex
Skrevet
Jeg tror det er slik at det skal være bosser i shrines hvor man finner artifacts. De shrinene som tilhører daedric gudene.

5913759[/snapback]

Jeg er level 6 nå så det blir nok en stund til. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...