Gå til innhold

ka koster deT?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okay... trudde da kosta ca 70 kr i måneden...

:blush:

5908207[/snapback]

 

hadde det vært så billig, hadde nok flere spillt spillet en de som gjør det i dag

5908299[/snapback]

 

Huff ikke si det da gitt :(

Allerede over 5 millioner som spiller wow jo. Tror ikke fra 70 til 120kr forskjellen er så stor at noen avstår fra å spille det.

Lenke til kommentar
for meg er det akkurat det samme hvor mye det koster, fordi mamma betaler :p, men tror det er flere som hadde spillt det hvis det hadde vært billiigere

5908364[/snapback]

 

Hehe ja mulig det om man tenker aldersgrupper.

For meg er det et ubetydelig beløp, kunne faktisk vært enda dyrere å jeg hadde spilt fortsatt. :)

 

Kanskje prisen skulle bli satt opp litt så vi ble kvitt noen "1337 omg plx gief gold plx." "srry i need to go to dinner for 20min" Den fikk jeg i zf kl 1700.. gutt 13 år fra Norge..

En annen episode fra et MC raid en gang rundt kl 2200 (hørte på VT) xxx player name snakker. Plutselig hører man på engelsk: Turn off the computer son, its nearly 22.00 and you must go to school tomorrow... Han her påstod å være 16 men tror ikke helt på det. Etter den hendelsen her pleide han å få dc sånn runt kl 22.00 - 22.30 :hmm:

Slike folk er flotte å ha i raidet rett før en boss fight..

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
for meg er det akkurat det samme hvor mye det koster, fordi mamma betaler :p, men tror det er flere som hadde spillt det hvis det hadde vært billiigere

5908364[/snapback]

 

Hehe ja mulig det om man tenker aldersgrupper.

For meg er det et ubetydelig beløp, kunne faktisk vært enda dyrere å jeg hadde spilt fortsatt. :)

 

Kanskje prisen skulle bli satt opp litt så vi ble kvitt noen "1337 omg plx gief gold plx." "srry i need to go to dinner for 20min" Den fikk jeg i zf kl 1700.. gutt 13 år fra Norge..

En annen episode fra et MC raid en gang rundt kl 2200 (hørte på VT) xxx player name snakker. Plutselig hører man på engelsk: Turn off the computer son, its nearly 22.00 and you must go to school tomorrow... Han her påstod å være 16 men tror ikke helt på det. Etter den hendelsen her pleide han å få dc sånn runt kl 22.00 - 22.30 :hmm:

Slike folk er flotte å ha i raidet rett før en boss fight..

5908526[/snapback]

 

Ja, det er det jeg tengte, men selvfølgelig er det som en stein i havet for det fleste.

Lenke til kommentar

det blir jo alikevel feil, blizz får jo ikke alle de 300 fra hvert spill. mye går jo til divesre mellomledd, forhandlere, moms, etc. For ikke nevne at når blizzard først får sin del av pengene fra spillene skal jo de bruke mye på lønn, leie av lokaler, strøm, vedlikehold av maskinene sine og alt det der. Så det blir nok ikke et overskudd på 30milliarder. Men at de tjener gode penger på det, det skal jeg ikke benekte :D

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...