Gå til innhold

Battlefield 2 Modern Combat (360) Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes spillet er Så og si greit, men synes det er vanskelig å se ting, og brettene kan være "LITT" for store.

 

 

Hva synes dere?

5905407[/snapback]

 

Fikke det i dag. Har ikke fått spilt live ennå. Har sittet litt med singelplayer delen. Den virker helt grei. Noen Bugs her og der men...

 

Har spilt Livedemoen MYE,Og Grafikken er ikke så værst. Skjønner ikke de som kritiserer Grafikken i spillet hele tiden..

Lenke til kommentar

Uenig i utsagnet ditt Snake77 om at bf2 må være til PC..

Har du prøvd å spille BF2 på en 32" lcd hdready, med skikkelig god lyd (5.1)? eller større forsåvidt :)

Har du ikke prøvd dette, har du ingen grunn til å utale deg om hvilken platform spillet skal være til :)

Greit nok at kontrollen på en pc er relativt bedre, men jeg synes ikke kontrollen på x360 var ille i det hele tatt :D

Endret av hanstefan
Lenke til kommentar
ber om unskyldning for min kritikk om 360 da..

kjenner kun til std xbox...  den likte jeg ikje bf2 på.

og iallefall ikje controllerne....

5907424[/snapback]

 

 

ingenting å unnskylde. De som liker bf2 på 360 kan umulig ha spillt mye fps på pc. Fps på konsoll er ubrukelig inntil de gir mulighet for mus på spillene, og grafikken spiller ingen rolle.. :thumbup:

Lenke til kommentar
ber om unskyldning for min kritikk om 360 da..

kjenner kun til std xbox...  den likte jeg ikje bf2 på.

og iallefall ikje controllerne....

5907424[/snapback]

 

 

ingenting å unnskylde. De som liker bf2 på 360 kan umulig ha spillt mye fps på pc. Fps på konsoll er ubrukelig inntil de gir mulighet for mus på spillene, og grafikken spiller ingen rolle.. :thumbup:

5908330[/snapback]

 

Smaken er som baken den er delt.....

Kan ikke fordra å spille FPS på pc og ingen klarer å overbevise meg om noe annet.

Så din påstand er bare morsom......ikke noe annet.

Lenke til kommentar
ber om unskyldning for min kritikk om 360 da..

kjenner kun til std xbox...  den likte jeg ikje bf2 på.

og iallefall ikje controllerne....

5907424[/snapback]

 

 

ingenting å unnskylde. De som liker bf2 på 360 kan umulig ha spillt mye fps på pc. Fps på konsoll er ubrukelig inntil de gir mulighet for mus på spillene, og grafikken spiller ingen rolle.. :thumbup:

5908330[/snapback]

 

Du vet at jeg har spilt møe fps på pc og jeg klarer fint å spille det på konsoll også.

Her er noen av mine grunner til at jeg liker fps på konsoll

 

- Alle har samme grafikk. Ikke noe tweak eller andre ting som gjør det lettere for enkelte spillere. Samme grafikken, samme frames, samme kontroll.

Du vet hva jeg snakker om når jeg sier config. Være en god FPS spiller på pc er mye mere enn bare mus og tastatur

 

- Fps på stick er kun en vanesak og det både ser heftig ut og kan utføres profosjonelt.

 

- Siden alle er på samme nivå med grafikk og kontroll så er det kun egne skills det kommer på hvor god du er eller blir.

 

- Mus tastatur vil alltid være best , ingen tvil om det. Alle vet hvordan en match hadde vært mus tastatur vs kontroller. Men det vil ikke si at det er like gøy som å spille med en kontroller så lenge alle andre gjør det samme.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

det er en vanesak. pc gamere synes det er uvant (sånn som jeg har fårstått det)-

 

Men ingen kan si at spillet er dårligere fordi det ikke er tastatur, men man kan si at man ikke liker å spille på konsoll. Og som dudley.no sa er smaken som baken, delt.

 

Og jeg synes også det er teit hvis noen lar vær å kjøpe spillet bare fordi noen har sagt at det er dårlig. Det er bare ett par personer i verden. Det finnes milliarder flere.

 

Så mitt råd er: Gå å kjøp bf2:mc, for det er sinnsykt morsomt, uansett om det er mange bugs, eller ikke mus og tastatur. ;)

Lenke til kommentar

- Siden alle er på samme nivå med grafikk og kontroll så er det kun egne skills det kommer på hvor god du er eller blir.

5908493[/snapback]

 

En vell så viktig faktor er lav ping, (rask linje) for å overleve i FPS spill på nettet.

 

Så dei med treig linje ikkje rekker å reagere raskt nok på avtrekkaren.

 

Så pyser som ikkje tåler å få litt pryl, bør straks investere i ein raskere linje (hvis muligt)

Endret av mago
Lenke til kommentar

det er jo veldig bra.

Tenk på hvor mange som spiller demoen. da må det jo være noe med det.

For de med musekomentarene sine. (datamus) det kommer sikkert mus og tastatur til 360 etterhvert.

 

Edit: sitter fast på det missionet der med brua. der man skal sette bomber på det.

Fy faen for ett vanskelig mission. Teammatesa mine dør i ett. chopperet bomber jeg med sniper kit.

Men allerede når jeg kommer til den første sprengeplassen er jeg helt alene.

OG det kommer ca. 876215083 folk mot meg.

 

trenger hjelp. :cry:

 

BTW: dritkult med sånne challenges. :w00t:

Endret av Swedish Killer
Lenke til kommentar
det er jo veldig bra.

Tenk på hvor mange som spiller demoen. da må det jo være noe med det.

For de med musekomentarene sine. (datamus) det kommer sikkert mus og tastatur til 360 etterhvert.

 

Edit: sitter fast på det missionet der med brua. der man skal sette bomber på det.

Fy faen for ett vanskelig mission. Teammatesa mine dør i ett. chopperet bomber jeg med sniper kit.

Men allerede når jeg kommer til den første sprengeplassen er jeg helt alene.

OG det kommer ca. 876215083 folk mot meg.

 

trenger hjelp.  :cry:

 

BTW: dritkult med sånne challenges.  :w00t:

5923625[/snapback]

 

spillet er dritvanskelig.....kommet litt lengre enn deg og har nesten gitt opp.

Har ingen tips heller......slet fælt på brua jeg også.

Lenke til kommentar
syntes dette var et møkkaspill! Kjempeskuffa.... Syntes alt er et enda stort rot, middels grafikk, dårlig navigering (spesiellt kjøretøy), kjedelig missions.

 

Cod2 er 10 ganger bedre etter min mening.

5923931[/snapback]

 

 

Enig at COD2 er bedre på alle plan.

Det som jeg digger med battlefield2 er muligheten til å fly helikopter........uvanlig til å være på et FPS spill.

Grafikken er desverre det som skuffer mest........men synes alikevel denne har bedre gameplay enn Graw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...