E-wok Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ja, trenger som sagt hjelp. Til Hitman 2: Silence Assis.. et eller annet Har bare Demo- versjonen, så jeg er på den banen ved den villaen, og han som slår golf ut i fra hverandaen... Ja, dere veit Jeg lurer egentlig bare på 1 ting: Hva skal jeg? Hehe, men seriøst, jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre. Har prøvd å drepe postmannen, ta klærne hans for å så komme seg gjennom porten uten at vaktene skyter, og så til hu dama/tjenern. Så tar hun blomstene og går, og jeg bare står der.. Så okei, så prøvde jeg å gå til han mat-gutten som bærer inn maten i kjøkkenet, så drepte jeg han, tok klærne hans, og gikk samma veien som han. Men straks jeg åpner døra til kjøkkenet skyter alle på meg... Og jeg hadde bare Fiber-Wire på meg.. Noen pro som kan hjelpe meg? Noe jeg gjør feil? Har lyst å bli litt Über-God når Blood Money kommer. Thx
TommyGun77 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Lenge siden jeg har spillt det, men er det ikke det oppdraget når du skal drepe hmm.. er en kar i kjelleren du skal finne. Tror han er blitt flytta hvis jeg ikke husker feil, også er det vel en slags boss oppe et sted i bygget du skal wacke før du tar bilen og stikker av.
Bear^ Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Her er en vei å gjøre det Snik deg ved siden av muren. Der er det en tredør. Vent bak der, så kommer der en kise i svar dress ut. Knert han og rang av ham klærne (og kle dem på deg). Gå inn, gå forbi kjøkkeninngange, de andre vaktene vil se på deg, men bare gå rett frem uten å stoppe. Gå inn i hagen (en dør rett bortfor kjøkkeninngangen). Med en gang du kommer inn i hagen, se på din venstre side. Der er en stige, klatre opp og snik deg til andre enden av taket. Gjem deg på kanten av taket der, snik rundt hjørnet og se. Når ene sønnen kommer ut og ser, vent litt, og snik deg så over plankene til andre siden, under vinduene. Bruk nøkkelhullet og se inn på kontoret. Når mafiabossen er der inne, knert snik døren opp, knert han med noe stille (ikke våpen) og ta de tingene han har på seg. Så sniker du deg bare ut igjen på samme måte der du kom ifra. Ned i kjelleren, åpne døren, se hva sm skjer, snik deg ut av hele komplekse. Er du heldig blir ikke liket oppdaget heller. Så er det bare å gå ut av hovedporten og thats it. End of mission. Har brukt denne metoden hele tiden jeg og får beste ranking En annen måte å gjøre det på er å knerte alle med pistol eller andre våpen. Så tar du bilnøklene fra en av sønnene, tar bilen og stikker av
E-wok Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 (endret) TommeTheGun: Ja, det er det oppdraget der ja... Bear^: Takker, skal prøve nå EDIT: Bear : "Snik deg ved siden av muren. Der er det en tredør. Vent bak der, så kommer der en kise i svar dress ut. Knert han og rang av ham klærne" Mener du han som står å pisser? Endret 12. april 2006 av Fønki
Bear^ Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Netopp Ikke lurt å stå med ryggen til og pisse når agent 47 er løs i området med pianowire
E-wok Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Hmm... Klarer det fortsatt ikke helt. Såe... Okei, dette gjør jeg: Sniker meg bort til veggen, venter på han som kommer for å pisse, og dreper han. Tar klærne og går inn i hagen stille og rolig. Når jeg har klatret opp stigen til taket, så går jeg litt bort og ser på han sønnen gå ut på terrassen og skikke litt, så går han inn igjen... Hva skal jeg da? Veit at jeg skal ta han mafiabossen, men hvor er han? Skulle ikke han være på det rommet der hvor han gutten/sønnen går ut og inn...? Settes pris på folk som gidder å hjelpe en hitman-noob.
Bear^ Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Når sønnen har gått inn, snik deg under vinduene på kontoret til bossen og se inn i nøkkelhullet. Når bossen kommer inn, snik deg inn og kvel han med pianowiren. Husk å snik deg ellers går alt i vasken.
E-wok Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Fikk det til Men nå er det et annet problem.. Er på bane 2, hvor du skal drepe han karen på det møte ved Tog-Stasjonen... Også skal jeg hente en sniper i et skap. Men når jeg har henta Snipern så får jeg ikke gjemt den bort liksom. Eller jeg får jo lagt den i holster, men da legger han den bare i den andre hånda, og da kan folk se meg med den og løper vekk. Hvordan får jeg gjemt bort en sniper? Har også prøvd å slippe den, så plukke en opp, men ikke noe funker..
@_@ Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 sånn som eg har gjort da alle gongane eg har gjort da e berre å leika rambo:D gå bort te fyren som pisse, 1 skudd i hodet...når du er innenfor murene knert dem en etter en utan at du drar på deg for mangen..
Bear^ Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Ta våpenet mens begge av de 2 som er der nede mens de er lengst unna. Holstre våpenet (det skal vises) og snik deg langs skyggene til trappa. Snik deg opp trappa, unngår det sterkeste lyset. Du kommer nå til en dør. Ikke gå rett frem og opp trappa mitt i gata men på døra til venstre (mener jeg det var). Se inn i nøkkelhullet og vent til vakta står med ryggen til. Snik deg inn, trenger ikke knerte han, men kan gjøre det vis du vil, gjør du det må du også gjemme liket så jeg anbefaler det ikke. Snik deg ut og inn i kloakken. Her er det mer eller mindre rett frem. Når du kommer opp er du i skjul av en lastebil. Der oppe finner du en uniform. Ta den på. Når du nå har holstra snipern ser det ut som våpnet som vaktene bruker. Gå rett frem, forbi vaktene og opp i en forlatt bygning som står rett ovenfor målet. Følg kartet og opp til der du skal. Save og vent til målet kommer. Knert det. Drop snipern og spring opp på loftet og gjem deg i skyggen. Vent til vaktene har forlatt før du sniker deg ned og ut samme veien som du kom inn og tilbake til togstasjonen. Inn på toget ut your done Slik har jeg gjort oppdraget der. Har gjort alle oppdragene i Hitman 2 på måten silent assasine og klart det og faktisk. Men det tok meget lang tid og mange frustrerende forsøk før jeg klarte deg. De værste oppdragene er oppdragene der du har snipertårn som du ikke kan se ordentlig.
E-wok Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 En ting til: Hvor er "~" på tastaturet? haha, finner den ikke
Pressure Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg tror det er |, knappen over Tab... Det er oftest den som brukes når det står "~" på engelske sider...
E-wok Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Hmm... : / Det står på cheatplanet.com at man må inn på Eidos Interaktiv mappa og videre inn på Hitman2.ini. Der skal man putte "EnableCheats 1" nederst i fila. Det har jeg gjort men likevel skjer det ingetign når jeg trykker på "|" (ingame) (da skal det liksom komme opp en firkant hvor man kan slrive koder og slikt.) Så vet noen om noen andre måter? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
-sparks- Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg rundet det spillet uten å snike en eneste gang *ratatatattata.... pang... pang.....mission completed *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå