T.Vercetti Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Har hatt rainlendar en stund nå. Meget bra forresten. Plutselig en dag når jeg skrudde på maskinen, lå ikke programmet på skrivebordet. Jeg må inn på instillinger og åpne det derfra. Vet noen hvordan jeg får fiksa slik at det starter sammen med windows??
NorShuttle Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) Hei! Jeg hadde samme problem, men hvis du går inn på Oppsett under Innstillinger og velger "Fest til skrivebordet" så burde det funke. EDIT: Jeg fant nok løsningen på hjemmesiden deres: How can I get Rainlendar to start automatically when Windows starts? You need to put a shortcut of Rainlendar to your startup folder (the installer can do this automatically for you). To locate the startup folder, right click over the Start-button and select explore. Browse to Programs folder and from there to the Startup-folder. Create a new shortcut here for the Rainlendar.exe (which is usually located in C:\Program Files\Rainlendar\). Endret 11. april 2006 av NorShuttle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå