mushi Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 ikke ulovlig å ha den, men ulovlig å bruke den med psx bios og spill du har lasta ned i bin/iso osv.
Dragon Hunter Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 ikke ulovlig å ha den, men ulovlig å bruke den med psx bios og spill du har lasta ned i bin/iso osv. 5901351[/snapback] Ikke hvis du selv eier en PSX og PSX-spillet som du skal emulere.
mushi Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ikke hvis du selv eier en PSX og PSX-spillet som du skal emulere. 5901368[/snapback] Det er sant, så lenge du eier noe kan du gjøre hva du vil med det omtrendt.
Kimelimm Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 (endret) jeg gidder ikke og chippe min:) så jeg bruker emulator istedet:) jeg har psx selv og en hævv med spell noen som kan si hvor jeg får tak i en slik? eller fører det til piratvirksom blablabla het? Endret 11. april 2006 av Kimelimm
mushi Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 http://www.epsxe.com/news.php Tror den siden er ganske lovlig. Er den beste emulatoren, litt vansklig å få i gang og configurere, men nesten alle spill fungerer perfekt. lykke til
Kimelimm Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 (endret) takk:) det skal jeg huske på da speller jeg ps1 snakkas Endret 11. april 2006 av Kimelimm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå