Lillebror88 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Noen som vet hva som skal til for å overtale han til å sjekke ut huset til hun dama du har planta bysten i? Han bare sier at jeg ikke er trust worthy eller noe.
thomanil Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Noen som vet hva som skal til for å overtale han til å sjekke ut huset til hun dama du har planta bysten i? Han bare sier at jeg ikke er trust worthy eller noe. 5899615[/snapback] Vanligvis når folk nekter å si noe fordi de ikke stoler på deg eller lignende så trenger du bare å få dem til å like deg mer. Noen måter å gjøre det på: - X antall runder med konversasjons-minispillet til de liker deg "godt nok" - Bestikk dem til de liker deg - Kast en "charm" spell på dem
Sponis Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ja, trengs faktisk ikke så mye bestikking før han sjekker huset,
Lillebror88 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 Men det kommer ikke opp noen mulighet for å bribe han.
oerhört Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 ... og dermed forsøker du deg på en av de andre løsningene Thomanil gav på problemet.
Lillebror88 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 Hmm bribe greia kom ikke opp fordi jeg ikke hadde cash :/
Smirnoff Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Letteste er å skaffe noen kroner og bribe ham et par ganger. Det gikk bra for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå