Gå til innhold

Skal oppgradere/kjøpe nytt til Spill pc


Anbefalte innlegg

Ikke første gang jeg poster om det her men.. har nå nlitt litt mere data kyndig :p

Tenkte jeg skulle få meg dette her:

Sparer på min x800gt og Harddisk enn så lenge.

 

-AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz Socket 939

-Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI, Socket -939,

-Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 2048MB

-Seasonic S12 Strømforsyning 600W

-Koster 8006 med frakt på døra :cool:

 

Skal kjøpe Gainward GeForce 7900GTx litt senere og kjøre SLI :D men er det noe poeng?

 

Hvordan tror dere denne pc'en klarer seg i de nyeste spillene? Spør siden det er det jeg skal bruke den til.

 

Kom mere enn gjerne med andre forslag enn dette.. men skal da altså bruke maks 8500 med frakt uten skjermkort og harddisk.

 

takk for all hjelp...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den vil være helt i hundre den :D spesielt når du kommer til og kjøre i SLI.....

De fleste spill har ikke noe nytte av dual core, men Oblivion utnytter begge kjernene... Og det vil sikker mange framtidige spill og gjøre :D

Ville kjøpt annen ram var jeg deg, men skal du ikke klokke pc`n noe så er den like fin som all annen ram :!:

Lenke til kommentar
Ville kjøpt annen ram var jeg deg, men skal du ikke klokke pc`n noe så er den like fin som all annen ram :!:

5899557[/snapback]

 

Har aldri klokka før og vet ikke hvordan, så er i tvil om det ja, men hvis jeg skulle det hvilken RAM anbefaler du?

 

PS: har oblivion.. sykt rått spill... vært fan av serien Leenge..

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
denne var jo heftig da :p

Den er "ferdig" klokka for deg alt du trenger og klokke da er htt på hovedkortet opp til 250mhz og CPU + At de ser råe ut hvis du har plexiglass i sidedøra :D

 

men det med 4200+, har hørt mye fram og tilbake om 4400+ og 4200+.. men siden 4400+ er nyere (?) går jeg nok for den  :blush:

Gå for 4200+ den er billigere og like bra :thumbup: Utenom litt lavere L2 cache.

Enten 3800+, 4200+ eller 4600+ ikke 4400+ eller 4800+ Er lite vits i det :ermm:

Lenke til kommentar

når det gjelder ram så kan en senke divider på ram, så du trenger ikke ram som går over 200mhz

 

p3200 settes som pc2700 da blir rammen satt som 166 ved 200fsb

 

ved 240fsb blir da 166mhz på ram omgjort til 200mhz eller 198.2 eller noe sånt

 

20% oc kan en regne med over det så må det ofte unormale mengder med volt og kjøling til.

Lenke til kommentar
når det gjelder ram så kan en senke divider på ram, så du trenger ikke ram som går over 200mhz

 

p3200 settes som pc2700 da blir rammen satt som 166 ved 200fsb

 

ved 240fsb blir da 166mhz på ram omgjort til 200mhz eller 198.2 eller noe sånt

 

20% oc kan en regne med over det så må det ofte unormale mengder med volt og kjøling til.

5899942[/snapback]

 

:dontgetit: skjønte ingenting :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...