Gå til innhold

TES: Grand soul gem er for liten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har både grand soul gem og Azuras star, men likevel får jeg melding om at jeg ikke har store nok soul gem til å fange disse dremora monstrene i Oblivion. Finnes det større soul gem enn "grand", eller er det ikke mulig å fange dremora monstrene i soul gem?

Edit: Er på level 15 hvis det har noen betydning.

Endret av Splitter P. Inegal
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvor får du Azuras Star?

:)

Vet dessverre ikke svaret på spørsmålet ditt.  :hrm:

5898974[/snapback]

Edit: klarer ikke å få bildet i en spoiler :(

post-22020-1144682502_thumb.jpg

Endret av Splitter P. Inegal
Skrevet
Finnes det større soul gem enn "grand", eller er det ikke mulig å fange dremora monstrene i soul gem?

5898942[/snapback]

Black soul gems kan fange mennesker. det er skrevet om de på forumet.. bare å søke. De har 1600 i charge som Azura med grand soul i. Jeg har slutta å lage meg de fordi jeg ikke ser den store fordelen med å bruke dem.

Skrevet

Black soul gems kan fange mennesker. det er skrevet om de på forumet.. bare å søke. De har 1600 i charge som Azura med grand soul i. Jeg har slutta å lage meg de fordi jeg ikke ser den store fordelen med å bruke dem.

5899222[/snapback]

Men er dremora mennesker da? Trodde de var en slags demoner jeg. :dontgetit:

Hvis jeg får tak i slike black soul gems, så kan jeg altså fange dremora?

Skrevet

5899222[/snapback]

Men er dremora mennesker da? Trodde de var en slags demoner jeg. :dontgetit:

Hvis jeg får tak i slike black soul gems, så kan jeg altså fange dremora?

5899304[/snapback]

Dremora er demoner ja, men sjelen deres teller som en NPC-sjel. For en liste over hvilke sjeler de forskjellige skapningene har, kan du gå til www.chorrol.com

For å lage Black soul gems, må du finne et Necromancer-alter. Hvis du legger en soul gem oppi der, og bruker en soul trap spell på alteret, blir den black. Dette får du bedre forklart hvis du blir med i Mage's guild.

Skrevet
Hvor får du Azuras Star?

5898974[/snapback]

5899105[/snapback]

Har fått tak i 1 nå. Hva må den fylles med for å best mulig effekt? Kan jeg skaffe flere?

Skrevet
Hvor får du Azuras Star?

5898974[/snapback]

5899105[/snapback]

Har fått tak i 1 nå. Hva må den fylles med for å best mulig effekt? Kan jeg skaffe flere?

5899534[/snapback]

Du kan bare få den ene Azura's Star, men til gjengjeld går det an å bruke den flere ganger.

For best mulig effekt, må du fylle den med en "grand soul". Denne siden har listet opp alle monsterne du treffer på i spillet, og hvilke souls de har: http://chorrol.com/oblivion_help_bestiary.html

Skrevet
Hvor får du Azuras Star?

5898974[/snapback]

5899105[/snapback]

5899534[/snapback]

Du kan bare få den ene Azura's Star, men til gjengjeld går det an å bruke den flere ganger.

For best mulig effekt, må du fylle den med en "grand soul". Denne siden har listet opp alle monsterne du treffer på i spillet, og hvilke souls de har: http://chorrol.com/oblivion_help_bestiary.html

5899609[/snapback]

Får man ikke se hvor de befinner seg? Goblin Warlord er grand f.eks. men hvor finner jeg dem? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...