Landeplagen Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hvor bli det av filmene jeg tar opp med fraps? Jeg har gjort det så de blir lagret på skrivebordet, men ingen film dukker opp! Jeg har satt F9 som innspillingsknapp.
Hr. Jenssen Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Prøv å endre destinasjon da. Se om de dukker opp der. Prøv også å endre tast. Denne tråden hører forresten ikke helt hjemme i spill-seksjonen.
Landeplagen Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Skal prøve. Datan stoppa i rundt 4 min. Minimumsverdi for minne er fot liten blablabla.
ttt Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Tråden flyttes til "Programvare" som er ein meir passande kategori for dette spørsmålet. -------------------------------------- Har du sjekka i mappa der du instalerte Fraps? Evt. kan du prøve å søke etter filmane.
Landeplagen Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Tråden flyttes til "Programvare" som er ein meir passande kategori for dette spørsmålet. -------------------------------------- Har du sjekka i mappa der du instalerte Fraps? Evt. kan du prøve å søke etter filmane. 5900222[/snapback] Nytt problem; Jeg finner filmen, men den varer ikke lenger enn 0:00 sekunder! J*vla dr*tt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå