Gå til innhold

Generelle in-game sp.m. om BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ingen tråd som dette så jeg lagde like gjerne en.

Jeg lurer nemlig på et par ting.

Jeg installerte nemlig 1.22 rett fra 1.0 her om dagen etter å ha kjørt recovery

på maskinen pga dataormer.

Jeg fikk da 3 nye promotions/ unlocks i første runde og unlocket bl.a

sniperen. Personlig syns jeg sniper er dårlig å få gode stats med, men liker å bruke det en gang innimellom for å få avveksling.

Problemet mitt er at jeg suger med sniper og lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg bør sikte for å treffe noe. "crosshairet" er så tykt og jeg aner ikke hvor jeg treffer, og jeg begynner å kaste med siktet.

Og så har jeg sett noen gå ned stiger fort ved å "skli" ned langs den.

Hvordan gjør man dette?

Og er det bare meg eller er claymores blitt mye mer følsomme etter denne patchen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og så har jeg sett noen gå ned stiger fort ved å "skli" ned langs den.

Hvordan gjør man dette?

5897781[/snapback]

Sprint. Enten dobbeltap foroverknappen (W) eller bruk shift mens du titter nedover sitgen.

Og er det bare meg eller er claymores blitt mye mer følsomme etter denne patchen?

5897781[/snapback]

Merker personlig ingen forandring mht dette, men det legges ut betydelig flere Claymores nå enn tidligere da de fleste servere har skrudd av FF på miner.

Skrevet

Sniper er en treningssak. Men er du på US bør du bruke m24 siden den er best av sniperriflene. Du bør alltid sikte på hovudet. Er det på litt avstand sikter du ein pixel eller to over hovudet.

Skrevet (endret)

hvis du skyter på beveglige mål,, dvs perpendikulært til "scopet" (ikke går rett fra deg eller mot deg), så hviler du crosshairene litt foran der han kommer til å bevege seg og skyter "rett før" han er dead center... Hvis du skyter akkurat når han er midt i siktet er det som regel bittelitt sent :p

Ellers så er det en god strategi at hvis du vet du fikk ett skudd i ham med sniperen, dukk ned, skift til pistol, gå opp i sittende og fyr av noen salver,, mye letter å ta ham da , (hvis han er på medium/nær), han er sannsynlig oppmerksom på at noen skyter på ham også, så han blir ikke lett å bare ta med sniper.

Hvis du er på en FF= 0 server,,, clamorhore som f.... . skyter du på noen å de ser deg,, spring rundt hjørne og legg claymore etter deg. Hvis de kan komme andre veien, legg en der også for sikkerhetskyld.

Jeg bruker bare m24....... har ikke SF, så jeg får ikke ybervåpen :(

Endret av [^..^]Christian
Skrevet
m24 er like god. :)

5898549[/snapback]

Tror l96 har noe tynnere siktekors, som kan gjøre det lettere sikte. Bortsett fra det er de vel like gode :)
Skrevet

5898549[/snapback]

Tror l96 har noe tynnere siktekors, som kan gjøre det lettere sikte. Bortsett fra det er de vel like gode :)

5898657[/snapback]

l96 har kortere laddetid mellom hvert skudd. Og lyden er så herlig :love::p

Skrevet

5898549[/snapback]

5898657[/snapback]

5901064[/snapback]

l96a1 er jo kremen av sniperne, en blanding av m24 og m95 :cool: trefsikkerhet som m24, dmg som m95 :) og som dere sier, lyden er bare helt vidunderlig :love:

Skrevet
l96a1 er jo kremen av sniperne, en blanding av m24 og m95 :cool:  trefsikkerhet som m24, dmg som m95  :)  og som dere sier, lyden er bare helt vidunderlig :love:

5904190[/snapback]

l96a1 gjør akkurat samme skade som m24.... Den kan heller ikke skyte folk ut av cockpits, som m95 kan.
Skrevet

5898549[/snapback]

5898657[/snapback]

5901064[/snapback]

personlig synes jeg lyden på L96 er litt...fislete... den prøver å være kul, men jeg tror lydnivået burde vært 1.5 ganger "krafitigere" for at det skullebli den rette effekten..

pistol er "finisher" våpen for alle oss som ikke treffer headshots hele tiden. 1 skudd rifle, skift til pistol og brenn av 2-3 skudd, så er'n død :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Er det flere som synes at claymore er ustabilt når de er lagt på en trapp?

Jeg har flere ganger sett en claymore nesten øverst på en trapp i det jeg går opp noen trappetrinn. Idet jeg snur og går ned, sprenger det.

ganske irriterende :(

Skrevet

Jeg har flere ganger sett en claymore nesten øverst på en trapp i det jeg går opp noen trappetrinn. Idet jeg snur og går ned, sprenger det.

6077486[/snapback]

Du kan gå helt innpå dem, se den, snu deg, gå 10m og boom.

Skrevet

6077486[/snapback]

Du kan gå helt innpå dem, se den, snu deg, gå 10m og boom.

6077563[/snapback]

Jepp, akkurat det der ja.

Kjipt de ikke fikser det i neste patch :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...