Gå til innhold

TES: Bildet blir plutselig svart


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har begynt å spille TES IV. Opplevelsen har vært, og er, fantastisk, men plages med et mer eller mindre stort problem. Etter litt spilling blir bilde på skjermen helt svart. Siktet, og alt annet av informasjon på skjermen vises fortsatt, og jeg hører at jeg fortsatt beveger meg når jeg går eller hopper. Så alt fungerer, men selve bilde er helt svart. For å få normalt bilde igjen, må jeg gå ut av spillet og så inn igjen, noe som er svært irriterende.

 

Noen som vet hva som kan forårsake dette?

 

Mvh.

ZinnX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, snodig problem...

Kan være en bug. Prøv å installere nyere drivere til skjermkortet (du spiller vel på PC?).

Kan også hende at PC'en går varm, og at det kan være problemet (selv om jeg tviler på akkurat det).

Prøv å reinstallere spillet om ingen ting annet går (ta vare på saves-mappa som ligger i Mine Dokumenter/My Games/Oblivion).

Lenke til kommentar

Er et veldig snodig problem ja. Spiller på PC, har bare Xbox, så ikke la dere lure av avataren. :p

 

Har gode temperaturer med TT BW, så det er nok ikke problemet. Men skal prøve å reinstallere skjermkortdrivere og spillet. :)

 

Takker for hjelp folkens!

 

PS: Kom til å tenke på at jeg har problemer med CS:S også etter litt spilling, se tråd: CS:S problem. Kanskje det har en sammenheng med problemet i Oblivion? :hmm:

 

Det er KUN disse to spillene jeg har problemer med. Alle andre spill fungerer utmerket!

 

Mvh.

ZinnX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...