Gå til innhold

blåskjerm i WoW når jeg leverer quest

Anbefalte innlegg

Skrevet

som nevnt i emneteksten, så får jeg bluescreen i WoW når jeg leverer et quest. Lyden fryser så du hører bare hakking.

Noen som har peiling på hva dette kan være?

Min hardware er:

CPU-AMD XP-m

MB -abit nf7 v2.0

RAM-twinmos 2X512

ROM-seagate baracuda30

westerndigital250

SK -powercolor radeon9800pro AIW

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopierte alle filene fra en annen wow mappe, og nå har jeg ikke sett noe mer til blåskjermen :D

Skrevet
Kopierte alle filene fra en annen wow mappe, og nå har jeg ikke sett noe mer til blåskjermen :D

5927683[/snapback]

kan ikke være så veldi lurt, blir det ikke mye tull i registre osv da? eller er jeg på bærtur?

Skrevet

har et lignende problem.. nesten hver gang jeg leverer quests hos noen som er med i steamweedle cartel eller hva det nå heter blir jeg disconnecta. Har snakka med flere som har samme problemet :S

Skrevet
har et lignende problem.. nesten hver gang jeg leverer quests hos noen som er med i steamweedle cartel eller hva det nå heter blir jeg disconnecta. Har snakka med flere som har samme problemet :S

5928888[/snapback]

Akkurat samme problemet har jeg.

Skrevet

har samme problem, discer stortsett når jeg lever quest. husker jeg fikk det løst en gang tidligere, med å endre noen innstillinger på nettverkskortet.. men finner ikke den tråden igjen, og nå har jeg formatert :cry:

Skrevet

Hadde disconnect problem på gamle netverks-kortet, men jeg fikset det ved å slå av Checksum Offload i avanserte innstillinger på kortet.

Kan hende du har samme problem som meg, fordi etter jeg hadde disconnecta måtte jeg starte pcn på nytt for at nettverks kortet skulle fungere igjen. og da jeg slo av fikk jeg blåskjerm.

Gjest medlem-19530
Skrevet

har samme problem, og checksum funker ikke har prøvd det før, men det jeg har lært som veldig ofte funer er når du skal levere quest snakk med quest giver/den som skal ha det. kom til den siden med complete quest knappen kommer vent til musikken er ferdig og litt til så trykk complete quest. det pleier å funke og jeg trenger ikke å reconnecte :) latterlig måte å gjøre det på men det funker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...