Gå til innhold

TES: Oblivion er blitt Kjedelig:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu har æ spillt meg til en level 22 og har fullført både Arena, Thieves og Dark Brotherhood. Har gjort en haug med småquest her å der osv.

Nu kjeder jeg meg litt:/ savner Dark Brotherhood sinnsykt mye:(

jeg sitter å ber\håper på en mod som fikse mer quest til Dark Brotherhood eller noe slikt:/

Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Fightersguild passer ikke meg og mages guild er det bare å glemme.

skal prøve meg litt ut i The Blades men legger ikke inn 100% fokus der nei:/

Er en allround character(Blade, Marksman, Destruction osv)

Vel man kan jo si det er mye jeg ikke har gjort i oblivion men det er vel en go del som ikke er artig feks ironisk nok Oblivion gates som er kjedeli å stusse innom:/

det er jo bare det samme der! masse lava lete rundt etter døråpnere og en stein.

flott:/

men som sakt noen forslag til quest eller noe slikt?

har laget mitt eget quest som heter purification of bravil :p

har slakta nesten alle der nu:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

My fellow navnebror.

Noe annet? hmm *tenke*

det er en rar følelse. oblivion er blitt kjedelig pga ingen mer DB quest men alikavel så digger jeg hele greia å det er ikke mye som kan erstatte oblivion vettu

Skrevet
My fellow navnebror.

Noe annet? hmm *tenke*

det er en rar følelse. oblivion er blitt kjedelig pga ingen mer DB quest men alikavel så digger jeg hele greia å det er ikke mye som kan erstatte oblivion vettu

5888995[/snapback]

Det er da en haug quester rundt omkring? Alt er jo ikke i mainquest og guilds!

Skrevet (endret)
Sa i starten at jeg hadde gjort en haug med småquest:/

5889016[/snapback]

Ah, var litt kjapp der ja. Men hvis du har gjort alle småquests, hele mainquest, alle guild-questene du er interessert i og ikke finner glede i å utforske mer... da er det vel ikke mer igjen egentlig?

Endret av thomanil
Skrevet (endret)

søk på elder scroll forumene, det er en fyr som lager (vet ikke om han er ferdig) DB quests. Han skal slippe ut et quest annenhver dag.

BTW: ikke lag flere klagetråder, du kunne heller spurt om det var nye DB quests ute.

Endret av Fox9
Skrevet
søk på elder scroll forumene, det er en fyr som lager (vet ikke om han er ferdig) DB quests. Han skal slippe ut et quest annenhver dag.

BTW: ikke lag flere klagetråder, du kunne heller spurt om det var nye DB quests ute.

5889034[/snapback]

Takker for svaret

Ey klager ikke er bare litt neutral:/

digger spillet fortsatt er bare det at det ble et tomrom uten db:'(

Skrevet

Du burde ha laget figurer som var spesialiserte i stedet for 1 all-round... Ble nesten en helt annen verden når jeg nå spiller som mage, etter å ha prøvd både warrior og thief/assassin.

Mange fine quests i fighters guild og mage guild, så de bør du vurdere å ta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...