Gå til innhold

Defekt/skadet Nokia 6280-tråden (soft- & hardware)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bank i bordet! Min 6280 har vært rimelig grei. Har kjørt med 3.60 firmwaren frem til i dag. Valgte å oppgradere pga ordliste bug'en.

 

Ikke hatt noen problemer med at den slår seg av under mp3 spilling eller noe.

Spørs om jeg er en av de få heldige :w00t:

 

Btw min var operatørbrandet mot Telenor...

 

Edit: Hadde noen småproblemer når den var ny, men viste seg å være minnekortet.

Endret av kjellml
Lenke til kommentar
Elkjøp Norge har valgt å sende tilbake alle sine NOK6280 til Nokia da vi får utrolig mange sure kunder og masse overtidstimer på de serviceansvarlige på hvert varehus pga 6280:p De som ønsker å kjøpe 6280 med Tele2 abb som er annonsert i DM'n denne uken må jeg derfor skuffe.

 

 

vel.. når du sier "vi" så lurer jeg på hvor du har denne infoen fra... for 6280 er jo fremdeles i salg hos elkjøp, frikk jo tilogmed ny elkjøp avis idag å da er den fremdeles i salg.... :ermm:

 

De vil tydeligvis fortsatt selge mobiler til kunder med ufattelig høy feilprosent.... :roll:

 

 

og jeg irriterer meg fortsatt grønn over den derre ordlista som fortsatt ikke kan lagre nye ord.

 

 

Min blacka også ut for en stund siden og jeg hadde nyeste firmware, og nå har jeg akkuratt samme..blir spennende å se etter ca 3 uker om denne også blacker ut :roll:

Endret av tempoking
Lenke til kommentar
Min 6280 krasjet ved mp3 avspilling, sendte den inn og med den nye 3.81 firmwaren er den raskere enn før og klikker ikke lenger :)

 

Så, om du ikke har den nyeste firmware, send den inn via et serviceverksted, vent i en uke og voila.

6837485[/snapback]

 

min er ganske ny men m3 spiller krasjer for det om jeg har v 3.81. ordlisten lagrer ikke ord den heller. hva kan jeg gjøre

Lenke til kommentar

Min telefon har fått noe dritt mellom de to delene. Papir biter som har ligget i lommen el. Hvilket resulterer i att sliden stopper opp av og til fordi den setter seg fast i papiret :( Den skrur seg også av når jeg prøver å lukke den, og også ellers. Desverre skal jeg ut å reise om bare noen dager, og i og med at jeg kjøpte den på nettet må den sendes inn. Det har jeg ikke tid til akkurat nå :hmm:

Lenke til kommentar

nettop fått meg nokia 6280 fungerer bra den.men når mobilen er i lukket tilstand, og jeg bare beveger litt på dekselen oppe og under så er det som den sjangler til høyre og venstre mellom dekslene. slarkete i lukket tilstand med andre ord.

 

skal den være sånn? trodde nå at mobilen skulle være "fast" liksom når den er dratt ned.

 

Har jeg rett på å komme tilbake med den i butikken og kreve at de må se på den og eventuelt få ny eller sjekke med en annen på lager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...