Gå til innhold

TES: Hjelp Mega Bug på Oblivion?!


Anbefalte innlegg

vet ikke hvordan man tar screenshot i oblivion(printscrn funker ikke) så jeg har ikke fått posta d... :hrm: hadde satt pris på om noen kunne fortelle meg hvordan man tar screenshot... da hadde d vært litt lettere å forstå va som er problemet...

 

I byen Bruma nord i cyrodill går det an og hoppe over muren i den sør-østlige delen...

(IKKE hopp over muren) jeg gjorde d og siden har det skjedd en rekke store bug på alle

lagringan mine.

 

eksemler på bug:

 

noen ganger kan jeg gå rett gjennom bymuren(ikke gjennom døra) uten at tingan inne i byen blir loada...

 

magic slutter å regenerere...

 

d oppståt ENORME grønn/brune vegger ute i naturen(som jeg kan gå rett igjenna)...

 

trærne og murene og lignende, blir loada før bakken så de svever i lufta...

 

huden på noen ansikt mangler så man ser bare tennene og øynene...

 

flere kommer jeg ikke på i farten, men jeg hadde satt veldig pris på om noen kunne hjelpe meg :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bug Screenshots:

 

de tre bildan her er når jeg ikke har hoppa utafor muren(med en annen Character enn han jeg gjorde d først med, bare for å vise at d skjedde på alle saved games'an):

screenshot07oo.th.png

screenshot19ek.th.png

screenshot21ds.th.png

 

de to her er etter at jeg har hoppa over muren:

screenshot37qg.th.png

screenshot42ta.th.png

 

har flere men rekker ikke å fikse d nå...

Endret av Hellriser
Lenke til kommentar
vet ikke hvordan man tar screenshot i oblivion(printscrn funker ikke) så jeg har ikke fått posta d... icon2.gif hadde satt pris på om noen kunne fortelle meg hvordan man tar screenshot... da hadde d vært litt lettere å forstå va som er problemet...

 

I byen Bruma nord i cyrodill går det an og hoppe over muren i den sør-østlige delen...

(IKKE hopp over muren) jeg gjorde d og siden har det skjedd en rekke store bug på alle

lagringan mine.

 

eksemler på bug:

 

noen ganger kan jeg gå rett gjennom bymuren(ikke gjennom døra) uten at tingan inne i byen blir loada...

 

magic slutter å regenerere...

 

d oppståt ENORME grønn/brune vegger ute i naturen(som jeg kan gå rett igjenna)...

 

trærne og murene og lignende, blir loada før bakken så de svever i lufta...

 

huden på noen ansikt mangler så man ser bare tennene og øynene...

 

flere kommer jeg ikke på i farten, men jeg hadde satt veldig pris på om noen kunne hjelpe meg new_yes.gif

 

Grunnen til dette er vel pga av at byen er et interior, og det skal ikke være mulig å komme seg ut/inn av byen uten å gå inn en dør. Trodde forresten at det var en usynlig vegg over murene jeg?

 

Men uansett, hvis du loader en save før du hoppa over (og ikke hopper over på nytt :p), skulle vel det fikse problemet.

Lenke til kommentar
vet ikke hvordan man tar screenshot i oblivion(printscrn funker ikke) så jeg har ikke fått posta d... icon2.gif hadde satt pris på om noen kunne fortelle meg hvordan man tar screenshot... da hadde d vært litt lettere å forstå va som er problemet...

 

I byen Bruma nord i cyrodill går det an og hoppe over muren i den sør-østlige delen...

(IKKE hopp over muren) jeg gjorde d og siden har det skjedd en rekke store bug på alle

lagringan mine.

 

eksemler på bug:

 

noen ganger kan jeg gå rett gjennom bymuren(ikke gjennom døra) uten at tingan inne i byen blir loada...

 

magic slutter å regenerere...

 

d oppståt ENORME grønn/brune vegger ute i naturen(som jeg kan gå rett igjenna)...

 

trærne og murene og lignende, blir loada før bakken så de svever i lufta...

 

huden på noen ansikt mangler så man ser bare tennene og øynene...

 

flere kommer jeg ikke på i farten, men jeg hadde satt veldig pris på om noen kunne hjelpe meg new_yes.gif

 

Grunnen til dette er vel pga av at byen er et interior, og det skal ikke være mulig å komme seg ut/inn av byen uten å gå inn en dør. Trodde forresten at det var en usynlig vegg over murene jeg?

 

Men uansett, hvis du loader en save før du hoppa over (og ikke hopper over på nytt :p), skulle vel det fikse problemet.

5888458[/snapback]

 

nei d jelper ikke å loade jeg måtte slette og installere spillet på nytt :hrm:

Lenke til kommentar
screenshot får du tatt hvis du skriver screenshot enable 1 i oblivion default

5889081[/snapback]

Jeg har gjort dette, men jeg får fremdeles ingen screenshot? vilken knapp er "screenshot knappen"? print screen?

5903988[/snapback]

 

det er den som er rett til høyre for F12 knappen..det står print Scr på den

 

rettere sakt : JA

Endret av xitto
Lenke til kommentar
screenshot får du tatt hvis du skriver screenshot enable 1 i oblivion default

5889081[/snapback]

Jeg har gjort dette, men jeg får fremdeles ingen screenshot? vilken knapp er "screenshot knappen"? print screen?

5903988[/snapback]

 

det er den som er rett til høyre for F12 knappen..det står print Scr på den

 

rettere sakt : JA

5904585[/snapback]

Synes bare det er litt merkelig, siden jeg skrudde på screenshot i .ini filen, og trykket print scr. i spillet, men ingen screenshots ble lagret.

Lenke til kommentar
screenshot får du tatt hvis du skriver screenshot enable 1 i oblivion default

5889081[/snapback]

Jeg har gjort dette, men jeg får fremdeles ingen screenshot? vilken knapp er "screenshot knappen"? print screen?

5903988[/snapback]

 

det er den som er rett til høyre for F12 knappen..det står print Scr på den

 

rettere sakt : JA

5904585[/snapback]

Synes bare det er litt merkelig, siden jeg skrudde på screenshot i .ini filen, og trykket print scr. i spillet, men ingen screenshots ble lagret.

5904626[/snapback]

 

sikker på at du gjorde riktig da?

 

1. mine dokumenter

2. my games

3. oblivion

4. oblivion (konfigurasjonsinstillinger)

5. Ctrl+b(f) : creenshot

6. bAllowscreenshot=1

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...