Gå til innhold

Invision Power Board 3.0.0 (updated 9.4.2008)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei og nå som jeg har studert litt mer virker det som et topp system, og det beste er at om Ueland vil ha det, så må han oppgradere til 2.2 :D

:wee:

Skrevet (endret)

IP.Board 2.2, hint hint... (Ment til Ueland :p )

Bruker et par forum som har oppgradert, og det funker helt utmerket :) Liker veldig godt mye av de freshe AJAX funksjonene, og Fast-Reply er overhalt, samt Post-Reply delen.

Forumer som er oppdatert, og jeg er en deltaker:

http://jcxp.net

http://thehotfix.net

Endret av Nordoelum
Skrevet

Men det virket som det var et kommentarsystem for rapporteringsystemet. Hvordan vil det virke? Vil moderatorer kunne diskutere en sak der, og kan brukeren som rapporterte inn også diskutere der? (altså de sakene han har rapportert)

Skrevet

Ser ut til at du kan kommentere hver enkel post. Og du har en oversikt, hvis innlegget er rapportert opptil flere ganger.

Vil tro diskusjonen er sperret til mods/admins, osv.

Skrevet (endret)

Jepp, vil jeg også tro. Men du får ta opp dette internt på intraforumet deres også.

Endret av The Strategy-player
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
Førte post er oppdatert. Kom gjerne med flere ønsker.

7722767[/snapback]

Fler ønsker? Så vidt jeg vet er det da bare to alternativer. Måtte i så fall bli Vikingboard da. Men siden det ikke støtter Polls enda er det vel ikke noe alternativ enda.

• 5 uker senere...
Skrevet

et par måneder? Er lik 2 måneder? :D

:p

Neida, dere trenger vel litt mer tid enn det, men kanskje har vi da en ny versjon om 5-6 måneder og det gleder jeg meg til.

*kose på forumstyret og drift*

Skrevet

Er vel å se frem mot 3.0 =)

Men godt å se maset mitt kommer til en sluttning snart. Men hvis det slippes 2.2.3 før dere oppgradere. Håper jeg dere bruker den..

• 1 måned senere...
Skrevet

Ta har IPS lagt in 2.3 for testing.

Release notes:

• New URL skin mapping - ability to apply a skin based on the URL a visitor is viewing
  • Bug Fixes
  • Performance Enhancements
  • Changes to better integrate with IP.Converge

• 1 år senere...
Skrevet

Hvilken versjon kjører dere på nå Ueland. Før så jeg versjonsnummeret, men nå står det ikke lenger der nede. Men regner med at dere sitter med 2.3.x?

• 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...