Dead Ringer Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 I dag har jeg en coolermaster viftekontroller som kan senke hastigheten på 4 forskjellige vifter. Men jeg vil gjerne skaffe meg en som kan skru av vifter slik at jeg f.eks. kan kjøre med kun 1 vifte når maskinen ikke jobber. Vet noen om en slik viftekontroller finnes?
Gomleet Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 enkelt å fjerne LED-ene? Det har jeg ikke peiling på.. Med denne kan du også skru viftene helt av, led-ene er av samme farge også hvis det var det du var ute etter
Dead Ringer Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 enkelt å fjerne LED-ene? Det har jeg ikke peiling på.. Med denne kan du også skru viftene helt av, led-ene er av samme farge også hvis det var det du var ute etter 5877132[/snapback] Men man kan ikke skru av LED-ene på denne?
Klekkus Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Da må du skru av viften. for ledsene får spening via den 3pins molex kontakten. Denne har 4 kanaler, og du kan skru en eller flere vifter av. Endret 23. april 2006 av Klikka_bZerk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå