Gå til innhold

Valg av Surround til Xbox 360.

Eddie81

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg vurderer å skaffe meg surround til min xbox 360. Jeg vurdere å enten vente til mai når Pioneer sitt xbox 360 anlegg kommer, eller eventuelt kjøpe meg Pioneer

Men isåfall hvordan kobles xbox 360 til dette anlegget ? Finnes det mulighet for å koble til med optisk mellom xbox 360 og dvd-spilleren på dette surroundsystemet ?

På forhånd takk.

Endret av Eddie81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står på specsene at det er digital inn, men ikke hvilken type. Optisk er imidertid det aller mest vanlige, det er som regel bare dyrere recievere som har coax i tillegg. MAO: denne vil mest sannsynlig funke, men det kan være lurt å sjekke nærmere om du vil være helt sikker.

Skrevet

Dette er en råtass av en pakke! LINK

Her får du med control center som har støtte for DTS og Dolby Digital. Og den kjører seff på optisk. Har dette selv og kjører optisk, krystallklar lyd!

Anbefales på det sterkeste :thumbup:

Skrevet

Vil tro det meste av surround funker så lenge du kjøper kabel med f.eks optisk utgang til X360'n din og et anlegg som har optisk tilkobling.

Kan uansett anbefale surround med en god subwoofer, dæven som det smeller i bomber og granater innimellom :thumbup:

Skrevet

Jeg er enig i anbefalingen av Logitech Z-5500 over her. Jeg kjøpte det like før Oblivion-release, og er veldig fornøyd. Mye for pengene!

Bruker optisk kabel, den standard komponent-kabelen til 360 har optisk utgang for lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...