Gå til innhold

IT-bedrifter i Bergen hvor jeg kan søke?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er nyutdannet bachelor i data fra HIB, fordypning i systemdrift. Jeg kunne tenke meg å jobbe i Bergensområdet, og lurte på hvilke firma som jeg kan snakke med og søke hos her? Har allerede vært i kontakt med de store (bkk/telenor/statoil og et par andre kjente), men det er de mindre kjente jeg er på jakt etter. Det er ikke så langt å finne frem til disse bedriftene om man ikke vet nøyaktig hva man leter etter

 

Har sjekket innom manpower og et par andre slike selskap, og har funnet endel firma, og søkt her hvor de søkte en med mine kvalifikasjoner, men jeg kunne tenke meg at dere som vet om datafirma eller andre firma som har bruk for dataingeniører her i området sier fra. Noen gode forslag til steder jeg kan søke?

 

På forhånd, takk!

 

Thomas :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slike byråer tar av penger vet jeg faktisk ikke, men det tar seg selvfølgelig betalt. Du får bare oppgitt en lønn, og det er den du får. Så avtaler de hvor mye de skal ha betalt fra arbeidstedet ditt. Typisk så blir kandidater fra slike byråer brukt til lease, og eventuelt hire hvis de er fornøyd. Du får lønn rett fra byrået, basert på timer som du fører selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...