Gå til innhold

Hva er ditt syn på WOW ol. onlinespilling på LAN.


Anbefalte innlegg

en ting her i livet irriterer meg grenseløst. det er at folk reiser på LAN for å spille onlione mot resten av verden. FFS, dere er på LAN, og skal spille lokalt, og ha det sosialt med alle dei andre nerdene som er i bygget.. Spesielt WOW, det burde fyrbys på dei fleste LAN. mer usosiale nerder skal du leite lenge for å finne

 

så her e spørsmålet

 

Hva er ditt syn på WOW ol. onlinespilling på LAN?

- Spiller ikkje online på LAN, og liker ikkje at andre spiller online heller.

- Spiller ikkje online på LAN, og bryr meg ikkje om andre gjør det

- Spiller Online på LAN.

 

 

 

Poll? :)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor hva som er problemet ditt!

jeg spiller online spill på LAN, og det gjør det fleste jeg kjenner også. og der er ikke usosialt, har du noen gang prøvd det? vi spiller sammen online, akkurat som på CS ol. spill bare at vi kommunisere annerledes vi skriker og banner ikke.

Hvorfor ikke sitte hjemme og spile WOW? Hvorfor kan dere ikke sitte hjemme og spille de spilla som du kunne spilt på lokalt nettverk, det funker det også!!

 

:yes:

Lenke til kommentar

Jeg er jo ofte på WoW kun for å snakke med noen av vennene mine som ikke har MSN. :p

Folk burde spille det de vil, om de er hjemme eller på LAN. Om en ikke kan spille WoW om en vil, men blir tvunget til CS, WC3, BF2 el. er det ikke like gøy å spille. Jeg vil mye heller at mange spiller WoW enn å spille med noen som ikke vil spille det spillet.

Lenke til kommentar

Før spilte jeg WoW aktivt, da spilte alle vennene mine også wow på LAN. Nå er jeg for å si det rett ut dritt lei. Prøver å få dem alle til å kjøpe Command & Conquers: First Decade, så vi kan få litt ordenlig RTS action ;)

Folk blir for avhengi av wow, også er det bare det som er moro akkurat da.

Lenke til kommentar

før WOW kom, husker at dei fleste eg brukte å være på LAN med spilste forskjellige spill, tenker då på BF, VS, Age of Empire WC3, Soldat, Cal of duty.. nesten bare fantasien sitter grenser. og no etter WOW kom ut, så e de WOW hele lanet, bortsett når dei laster ned...

 

Til og med på Compoer var det ingen WOWere som gadd å bli med på...

 

ett eksempel var En som var (er) super god i CS, han gadd ikkje være med på CS compo fordi han skulle spille WOW...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...