ynny Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg kjøpte just en ny disk på 400 gb til mitt socket A hovedkort Aopen ak77-600 max Fra føra har jeg 2 serial ata som er i raid men jeg har fire tilkoblinger så jeg skjøner ikke va som er galt www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313190 feilmeldingen jeg får før jeg kommer in i windovs er: Disk boot failure insert system disk and press enter Endret 9. april 2006 av ynny
Hårek Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er antagelig 2 kontrollere på hovedkort, 2 tilkoblinger til hver. Sjekk i BIOS at den andre kontrolleren er slått på.
Norwegian_patriot Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hva er det som skjer da? Finner ikke windows igjen harddisken?
Wubbable Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Kontrollpanel > administrative verktøy > datamaskinbehandling... Sjekk i diskbehandling om den nye harddisken har fått en stasjonsbokstav og er formatert...
L O G I M A N Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Selv om den nye disken ikke dukker opp i utforsker så er den nok der, men den må partisjoneres og formateres førts. Gjør som over å sjekk om den er i enhetsbehandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå