Gå til innhold

TES: Hvilket hus er det rimeligste?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har 23k nå, og tenkte jeg endelig skulle investere i et hus. Det må være pent, passe stort, og ha grei beliggenhet. Jeg er ikke interessert i det aller dyreste og fineste huset, men heller ikke det billigste og styggeste. Noen her som har noen gode forslag til hus jeg burde satse på? Hvor mange hus er det egentlig mulig å kjøpe i Oblivion? Hvis noen av dere har kjøpt rimelige hus, legg gjerne ut bilder av hvordan de ser ut inni. Takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan kjøpe et i anvil som det er en liten quest til. koster 5k. jeg har det og det er ganske fint når du har klart questen.

5868222[/snapback]

 

Angående det... det ser helt j**** ut inne, hvordan kan jeg få fikset dette til et fint hus?

5868320[/snapback]

 

Du må ta questen som tilhører huset. Ta deg en liten høneblund i senga og du får se hva som skjer..

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg har 23k nå, og tenkte jeg endelig skulle investere i et hus. Det må være pent, passe stort, og ha grei beliggenhet. Jeg er ikke interessert i det aller dyreste og fineste huset, men heller ikke det billigste og styggeste. Noen her som har noen gode forslag til hus jeg burde satse på? Hvor mange hus er det egentlig mulig å kjøpe i Oblivion? Hvis noen av dere har kjøpt rimelige hus, legg gjerne ut bilder av hvordan de ser ut inni. Takk. :)

5868017[/snapback]

 

Fikk tilbud om å kjøpe et hus, vel - en brakke utenfor Imperial City for 5K

Svarte at det ikke var verdt det for meg og fikk til svar sånn omtrent "vel, en eller annen idiot kjøper det nok" :D

 

Så et "abandoned house" i en by, men var midt oppe i en quest akkurat da, og da jeg kom på at jeg kanskje kunne overta det gratis hadde jeg glemt hvor det var :roll:

 

ARCO

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte i Imperial City til 2K... helt standard hus, uten noe i. Men det kan kjøpes innmat til det, og en har lagringsplass og seng. Men det er tydligvis ikke helt sikret. For en natt ble jeg plutselig bitt av en vampyr.... ble noen gøyale spilletimer etter det. Fikk ellers tilbud i Anvil til 4K, men siden jeg allerede hadde syntes jeg ikke at det var nødvendig med et til så tidlig i spillet. (ca 40 timer)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte i Imperial City til 2K... helt standard hus, uten noe i. Men det kan kjøpes innmat til det, og en har lagringsplass og seng. Men det er tydligvis ikke helt sikret. For en natt ble jeg plutselig bitt av en vampyr.... ble noen gøyale spilletimer etter det. Fikk ellers tilbud i Anvil til 4K, men siden jeg allerede hadde syntes jeg ikke at det var nødvendig med et til så tidlig i spillet. (ca 40 timer)

5870093[/snapback]

 

 

Sikker på at du ikke har vært i en dungeon og sloss mot vampyrer å dette var første gangen du la deg for å sove etter det? Etter du har blitt bitt av en vampyr må du sove for at du skal bli en vampyr selv.

Lenke til kommentar

Sant nok, hvis du slåss med vampyrer og det plutselig står at "You have contracted Porphyric Hemophilia" så betyr det at du er blitt bitt. Så går det ca. 72 timer før du blir vampyr. Du våkner av søvnen av en drøm du har der du er vampyr.

 

Har forsåvidt ikke kjøpt hus selv enda, tenke jeg skulle prøve meg på spøkelseshuset i Anvil da. Ellers sover jeg bare i hus der jeg kan, eller på et vertshus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...