Gå til innhold

Rot med pålogging


Anbefalte innlegg

Før når jeg bootet maskinen min, var feltet for passord på påloggingsskjermen automatiskk valgt, og det var bare til å taste i vei.

 

Nå må jeg selv klikke på den eneste kontoen på skjermen før jeg kan taste inn passord.

 

Irritende! Noen som vet hvorfor? Eller hva jeg kan gjøre for å få det tilbake slik det var? :)

 

Maskinen min har bare én brukerkonto. Jeg tror jeg har fått det til før, men jeg husker ikke hvordan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før når jeg bootet maskinen min, var feltet for passord på påloggingsskjermen automatiskk valgt, og det var bare til å taste i vei.

 

Nå må jeg selv klikke på den eneste kontoen på skjermen før jeg kan taste inn passord.

 

Irritende! Noen som vet hvorfor? Eller hva jeg kan gjøre for å få det tilbake slik det var? :)

 

Maskinen min har bare én brukerkonto. Jeg tror jeg har fått det til før, men jeg husker ikke hvordan.

5864752[/snapback]

 

Regner med at det er XP, og kontrolpanelen står på kategorivisning....

 

1. Start

2. Kontrolpanel

3. Brukerkontoer

4. Brukerkontoer igjen

5. Endre måten en bruker logger av/på

6. Kryss vekk for bruk velkomstskjerm :)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Eller gå på start,kjør skriv control userpasswords2 trykk enter. Mer bruker som du vil skal logge inn automatiskt, ta så vekk haken over ang. bruker må legge inn passord så burde det være i orden.

5867083[/snapback]

Han ville vell ikke ta vekk muligheten å skrive inn passord? Bare gjøre at man slapp å trykke på ikonet for kontoen hannes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...