qdos Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ble overrasket da jeg plutselig så et ansikt blant ikonene da minor absorption slo inn, og tok et screenshot ettersom jeg trodde at det var et easter egg e.l. Etter å ha sjekket på Thottbot, så jeg at dette ansiktet er registrert på flere absorption enchants, men jeg finner ingenting om hva som er historien bak. Regner med at det er en eller annen fyr i Blizzard. Noen som vet hva som er grunnen til at de har valgt bilde av en fyr som ikon, når alle andre ikoner er tegnet? Er det andre ikoner som bruker bilder av personer også?
shizz kebab Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hah, det ikonet har jeg bare sett på Thott, og jeg trodde at Thottbot brukte det om de ikke hadde noe ikon for det. Morsomt påfunn da, selv om det ikke passer helt inn.
Pug Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Han der går igjen i WC3 også, vet ikke hvem han er da ^^
qdos Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Har prøvd å google for å finne ut mer om denne personen, men finner ingenting. Må da være noen der ute som har identifisert han?
Tåkefyrste Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det er placeholder grafikk som blizzard bruker på ting som ikke har ikon eller teksturer enda. Husker for lenge siden når jeg testet ut den ikke fullt så lovelige Alphaversjonen av WoW, da var det slike klosser med han fyrn der plassert overalt rundt om i verdenen.
John Keats Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 står faktisk en kloss med hodet hans på midt inni skogen i undead campaign på wc3 frozen throne :o
qdos Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Etter å ha googlet enda litt mer, ser det ut som at dette er Samwise Didier - en artist/kunster som jobber for Blizzard. Link til galleriet hans. Et bildesøk gir flere treff på ansiktet hans, f.eks. dette:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå