Gå til innhold

Hvilket Ranger pet er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okey, men da bytter jeg til den fete struts lignende saken :)

 

Det går forsatt ikke an og gi dyr kommandoer? Den gjør bare som du sier? Skulle ønske jeg kunne sende inn petet først til å tanke :)

5859413[/snapback]

 

nei, dyrene angriper det samme targete som du angriper, men ofte så angriper monsterene pet'en først, så den tanker forsåvidt litt

Lenke til kommentar

Det er forskjell på pets! Har ingen nøyaktige tall, og vet ikke hvor mange forskjeller det er og hvor de ligger, men er 100 % sikker på at det er forskjell på attackspeeden til noen av dyrene. En bjørn angriper treigere enn en edderkopp, men til gjengjeld tåler den også mer (tror jeg). Søk litt på google så finner du sikkert noe mer konkret.

Lenke til kommentar
Det er forskjell på pets! Har ingen nøyaktige tall, og vet ikke hvor mange forskjeller det er og hvor de ligger, men er 100 % sikker på at det er forskjell på attackspeeden til noen av dyrene. En bjørn angriper treigere enn en edderkopp, men til gjengjeld tåler den også mer (tror jeg). Søk litt på google så finner du sikkert noe mer konkret.

5884116[/snapback]

 

Tror det er feil! Bjørnens "Brutal Mauling" sakker ned farten, men ellers er alle pettene like gode. Mulig Black Widow har en marginalt høyere dps, jeg vet ikke helt. Hvor mye liv og skaden den gir er kun forandret ved forskjellige evulosjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...