Gå til innhold

Ikke slå av CSS med F10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg ser nå jeg spiller Counter-Strike Source på internett så er det ekstremt mange som prøver å lure folk til å trykk F10 for å slå av cs f.eks.

To get good cheats press F10 etc. etc. etc.

Blir så forbanna...

Så tenkte jeg at jeg kunne lage en tråd om dette.

Det eneste du trenger å gjøre er å legge inn denne kode snutten inn i autoexec.cfg fila di som ligger i

X:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn\counter-strike source\cstrike\cfg

hvis den ikke ligger der, lag den.

//F10 Anti-nabb kode
bind F10 "say Haha...jeg har binda F10 til å si dette! N00ber; echo Press F11 3x for å avslutte"
alias ex1 "bind f11 ex2"
alias ex2 "bind f11 ex3"
alias ex3 "bind f11 ex1; wait; wait; exit"
bind f11 "ex1"

Denne kode snutten sier "Haha...jeg har binda F10 til å si dette! N00ber" hvis du trykker F10. Men hvis du trykker F11 3 ganger så blir spillet avslutta.

Smart ikke sant? :D

Endret av BigJackW
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres smart ut, enda

unbind F10

er enklere :p

rett etter ordet "N00ber", skal det ikke stå en ekstra " ?

//F10 Anti-nabb kode
bind F10 "say Haha...jeg har binda F10 til å si dette! N00ber"; echo Press F11 3x for å avslutte"

Endret av BorN
Skrevet
rett etter ordet "N00ber", skal det ikke stå en ekstra "  ?

//F10 Anti-nabb kode
bind F10 "say Haha...jeg har binda F10 til å si dette! N00ber"; echo Press F11 3x for å avslutte"

5852774[/snapback]

OI..det skal det jo.

Skrevet

Hvis f.eks. noen på en server sier at du skal trykke F10 for å få gode cheats og du gjør det, slår du jo av spillet.

Så dette er en liten informasjons tråd for de som ikke vet om at det går an å slå av spillet med F10.

Den kode snutten som jeg har skrevet ovenfor sier i stede det som den er instilit til å si. Men vil du alike vell slå av spillet på en enkel måte, kan du bare trykke F11 3 ganger.

Skrevet
Greit, jeg ser fremdeles ikke poenget :D

Hadde jo vært mer solidarisk å skrive noe slikt som: Ikke trykk på F10, da quiter du spillet!

5854873[/snapback]

Ja da får du skrive det da...man kan jo bare endre på teksten som skal bli sakt.

Skrevet
Greit, jeg ser fremdeles ikke poenget :D

5854873[/snapback]

Ikke jeg heller - legger man inn denne er man jo allerede bevisst på hva F10 gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...