Gå til innhold

Andre som har fått en fin tigermount i ZG?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skulle gjerne hatt det i det minste på Heart of Hakkar hihi, er snart Exalted med Zandalar Tribe og har fortsatt ikke det fordømte hjertet :< :tease:

5853158[/snapback]

Hvis en person er exalted gir vi alltid hjertet til den person neste ZG runde.

Siden det betyr at han/hun har brukt så mye tid i ZG men tapt hver eneste roll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DKP i ZG? det er bare teit

5859035[/snapback]

Det er bare teit fordi ditt guild ikke bruker det, eller fordi du har en god grunn?

Skrevet

5859035[/snapback]

Det er bare teit fordi ditt guild ikke bruker det, eller fordi du har en god grunn?

5859294[/snapback]

vi bruker samme dkp i MC/BWL/AQ/ZG/Onyxia. Hvis man ikke liker det så /gquit...

Vi får 10 dkp i timen vi er med på raid utenom onyxia som er 50 uansett. 10 DKP For hver boss man er med på i 40 manns instancer og 50 på raggy/neffy hvis vi ser bort ifra at vi ikke har begynt på bwl :) . Er 10 minbid på blues og lol-epix (quest items i zg), 100 på ekte epix :) .

SYnes dette funker fint og alle de andre ser ut til å like det og. Kun bags/mounts som er /raidroll :) .

Skrevet

5859035[/snapback]

5859294[/snapback]

Vi får 10 dkp i timen vi er med på raid utenom onyxia som er 50 uansett. 10 DKP For hver boss man er med på i 40 manns instancer og 50 på raggy/neffy hvis vi ser bort ifra at vi ikke har begynt på bwl :) . Er 10 minbid på blues og lol-epix (quest items i zg), 100 på ekte epix :) .

SYnes dette funker fint og alle de andre ser ut til å like det og. Kun bags/mounts som er /raidroll :) .

5859998[/snapback]

høres ut som dere får inflasjon i dkp. I alefall om dere bruker noen timer hvert instance.

Skrevet

5859035[/snapback]

5859294[/snapback]

5859998[/snapback]

høres ut som dere får inflasjon i dkp. I alefall om dere bruker noen timer hvert instance.

5860309[/snapback]

huh?

uansett, vi har fått in ganske mange nykommere og alt som dropper er pala crap så ikke noe å bekymre seg over :wee:

Vi har vel 8-9 mager i onny raid og enda ikke sett netherwind :D . Nemesis har 3 ganger gått for minbid (nesten)

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi har disenchanta 4 Nemesis skullcaps nå. Det har droppa 3 Netherwind crowns på hele alliance siden på Dentarg. GJ blizzard, seriøst.

Skrevet (endret)
Vi har disenchanta 4 Nemesis skullcaps nå. Det har droppa 3 Netherwind crowns på hele alliance siden på Dentarg. GJ blizzard, seriøst.

6083162[/snapback]

Ouch :p - Vi have fått 4 netherwind crowns siste uka :tease:

Endret av kjetilkl
Skrevet

Droppet to mounts for guildet mitt, en raptor mount og en tiger mount. Og jeg er exalted, så jeg har vært med på et par runs.

Skrevet

Har vært exalted en del måneder nu. Har enda ikke sett en mount droppe fra verken mandokir eller thekal. Enkelte drops fra hakkar har vi aldri sett eller :!:

Skrevet
Det som er teit er at dere bruker DKP i ZG. Enda teitere at dere byr DKP på en mount.

5853070[/snapback]

Du er teit.

6083202[/snapback]

Lik mangel på argumentasjon, kan derfor bare anta at Loeve er teit, og at det samme gjelder DKP i ZG.

Forresten første gangen jeg hører at folk bruker dkp på mounten, hadde satt pris på om det var slik i mitt guild og, det du får igjen bør stå i stil med hvor mye du bidrar. :thumbup: Har fortsatt igjen å se den droppe though :(

Skrevet

Er neutral, har sett 2 mounts droppe^^ Begge ble raidrolla og de som vant quitet guilden innen en uke etter de fikk mounten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...