Aldrack Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hei, Har ikke fått begynt å spille enda, men vet jo allikevel en del av hva som kan forventes av spillet. Det er sikkert ikke så lett, men det hadde vært strålende om man i enda mindre grad kunne ungått mulige spoliere også i emnetittelen. Denne er nemlig ikke like lett å unngå som det som er skrevet i selve emnet
GoUrmet Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg skjønner ikke hva du mener. Synes du at: The purification: Hjelp. er for mye i emnetittelen? Eller: Det questet der man må drepe MANGE mennesker i byen. er for mye i emnetittelen. det er bare eksempler:P The purification er et quest. Spoiler for de kresne:P
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Har tatt en del pils nå, så det kan hende jeg er litt forvirret fra før av, men jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke skjønner en dritt av første post. Har leste gjennom den nøye flere ganger tilogmed!
Imsvale Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Har tatt en del pils nå, så det kan hende jeg er litt forvirret fra før av, men jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke skjønner en dritt av første post. Har leste gjennom den nøye flere ganger tilogmed! 5852478[/snapback] Er vel pilsen som tenker for deg da. Jeg synes det var ganske klart. Han mener mange at i mange tilfeller er trådtittel en spoiler i seg selv. Jeg er litt enig, men samtidig er det oftest vanskelig å gjette seg til noe som helst hvis det bare står f.eks. tittelen på en quest. Derimot hvis det står "Hvordan gjøre ... i <navn på quest>" eller noe sånt, da skjønner jeg utmerket godt at det kan være kjipt. F.eks. "Finner ikke <ting> som jeg skal gi til <person> i <quest>". Burde egentlig holde med "Hjelp til quest: <navn på quest>" for å unngå spoilers. Jeg synes man må tåle å se navnet på quests da.
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ah, så det er slik det henger sammen! I såfall må jeg nå bare påpeke at mange quest-navn i seg selv er spoilere. I flere quests skjønner man før man starter at noe uventet skal skje, på grunn av navnet. Men jo, jeg er nok enig. "Jeg har sett en enhjørning!" var nå en utrolig meningsløs og irriterende tråd.
Imsvale Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ah, så det er slik det henger sammen! I såfall må jeg nå bare påpeke at mange quest-navn i seg selv er spoilere. I flere quests skjønner man før man starter at noe uventet skal skje, på grunn av navnet. 5852675[/snapback] Når jeg tenker over det litt mer så har du egentlig rett. Det er vel stor forskjell på navn på quests, og hvor mye de avslører; noen avslører mer enn andre. Så for å rette litt på det jeg sa i sted: Det burde holde med "Hjelp med quest" eller lignende. Eventuelt opprette eget underforum for quests (med eventuelle spoilere) for å hjelpe litt på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå