Fox9 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Har bestemt meg for å fortsette litt med Hovedquesten, og er der hvor man skal ta hver forbokstav fra hver paragraf i de fire bokene til den daedra guilden å slå dem sammen. Da blir det "Green emperor way where middaysun" (tror jeg det var). Får beskjed om at jeg skal lete der ret utenfor councilet i imperial city, og kommer til en liten bygning jeg ikke vet hva er i kirkegården. Hva er det jeg skal finne der? For jeg finner ingenting. Mitt andre spørsmål er om det er mulig å bruke pickaxene, feiekostene og de forskjellige itemene som ikke har noen virkning. Eller er de rett og slett ubrukelige? Endret 1. april 2006 av Fox9
mortenmm Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Det er det man skal med de bøkene ja.....Nå vet jeg det, takk
_dAwn_ Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Når du har fått alle bøkene så må du gå til den gravplassen og være der 1200 på dagen. Da kommer du deg videre.
Fox9 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 ok, takk. Jeg kunne ikke finne noe, prøvde på kvelden, om morgenen og mitt på dagen men aldri klokka tolv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå