Finzac Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=324769 Jeg har prøvd alt som nevnes i denne tråden, men får ikke den jævla døra til å komme fram. Noen som har gode forslag? Fint lite som er mer irriterende enn showstopperbugs!
tom waits for alice Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg tror kanskje man må passe på hvor man står for å få fram døra. Det er ikke nok å se tegningen, det skal komme fram et symbol for en dør. Prøve å gå litt rundt og still deg i forskjellige posisjoner ved siden av maleren. Jeg husker ikke riktig hvor jeg sto, men husker at jeg startet på "baksiden" og at det ikke virket, så jeg gikk rundt på samme siden som maleren stod... Geir
Finzac Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Tror ikke det er ett sted rundt der hvor døra skal komme jeg ikke har stått - foran eller bak.
Imsvale Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Hadde ingen problemer med denne jeg, drepte alle trollene (nokså sikker iallfall), henta malerkosten, ga den til maleren som i sin tur malte døra og vi gikk igjennom. Blir det for ille kan du vel bruke en konsollkommando til å teleportere deg tilbake, kanskje prøve å gå igjennom bildet en gang til og se om det funker. Ved ikke kommandoen, men du kan finne den selv eller skriv "help" i konsollen og se om det står der. Noen som har den? Edit: Forresten, har du prøvd denne? actually, i had the same problem and upped the post yesterday, but these forums seems to go down soooo fast you just need to Wait 1 hour after giving him the brush ! Endret 1. april 2006 av TrondH86
Catch`Alpha Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hmm, jeg drepte de 6 trolla, tok kosten fra tyven og ga den til maleren, holdte litt avstand. Virka for meg
Finzac Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 you just need to Wait 1 hour after giving him the brush ! Lett skulle det ikke være! Døra kom fram når jeg venta 1 time mens han holdt på å male - ikke før han begynte eller etter at han var ferdig. Godt det løste seg - var halvveis ned i dvd-skuffen for å knekke plata!
Imsvale Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Så egentlig er det bare han som bruker litt tid på å male døra. Hvilket er logisk, selv om penselen er magisk.
hugRmunR Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Her tok det kun et par sek før portalen var malt ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå