Gå til innhold

Masse tips for å bli bedre

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er vitsen med å klage. Han engasjerer seg i å hjelpe noen, mer enn mange andre!

Visst dere ikke synes at den er nyttig så kan dere vel bare holde kjeft, les en annen post eller bare gå å legge dere.

5869008[/snapback]

Jeg legger meg sjelden før 12. Så det blir ikke aktuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva er vitsen med å klage. Han engasjerer seg i å hjelpe noen, mer enn mange andre!

Visst dere ikke synes at den er nyttig så kan dere vel bare holde kjeft, les en annen post eller bare gå å legge dere.

5869008[/snapback]

Som Lord^ sa...Ctrl+c og Ctrl+v....får jo vondt i hånda av å gjøre det...

stakkars man.... :cry:

Endret av Sleep4Life
Skrevet (endret)
Han har værtfall gjort noe. Mer enn dere for å si det sånn!

5869035[/snapback]

Second that!

For å si det sånn så det nærmeste jeg kommer en kategori som "Counter-Strike" er Off topic-delen av forumet.

Men så er det kanskje ikke så rart..tolk det som dere vil :roll:

Endret av Xander^
Skrevet

Gi faen da og kom med dritt. Ja, jeg er enig i at man lærer lite av å lese guider, og at man må øve selv får å bli bedre, men dette er en litt mer advanced guide som går litt dypere enn å fortelle hvordan du skal spraye osv. Dette er tips som gode spillere har kommet med, og ikke kom å si at du visste alt dette fra før og ikke lærte noe nytt.

Når du har kommet til et visst nivå, er det ikke bare aimen som gjelder; du må ha playing iq, og skjønne deg på ting.

Skrevet
Han har værtfall gjort noe. Mer enn dere for å si det sånn!

5869035[/snapback]

Second that!

For å si det sånn så det nærmeste jeg kommer en kategori som "Counter-Strike" er Off topic-delen av forumet.

Men så er det kanskje ikke så rart..tolk det som dere vil :roll:

5869082[/snapback]

Flytt denne tråden til off-topic så er dette forumet på normal høyde igjen.

Skrevet

Så enig med mithrandir.

Men O`store Lord vet hva andre kan innenfor cs. Jeg kjenner faktisk en noob som ble bedre av å lese dette ikke mye men litt.

Skrevet

Trådstarter sier vi like gjerne kan stenge denne, jeg er enig, og i tillegg vil jeg gjerne gi et slengspark til alle som driver og prater off topic i denne tråden. Slutt, eller møt konsekvensene, i form av en dask fra Darkwing Duck!

Stengt :).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...