Konamixx Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Ser at Gamespot har en artikkel om blizzards nye mmorpg storsatsning Link: World of Starcraft Må si det lukter aprilsnarr lang vei av denne ja :!:
Dʋgɢtung Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Se at Gamer.no har en egen kategori for World of Warcraft Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=172
Konamixx Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Ooops.. Sorry.. Kan noen ta å flytte denne da??
quakie Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Ooops.. Sorry.. Kan noen ta å flytte denne da?? 5848539[/snapback] Jeg syns at den posten kan være her jeg. Det er jo om et spill generelt ikke WoW. Morsom den aprilspøken ja, montro om mange går på den??
Deadringer Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Trist at det er aprilsnarr. World of Starcraft kunne vært konge fett
Dʋgɢtung Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hehe, ja, jeg så ikke at jeg bommet med den første posten min før nå. Er så vant til at alt som står etter World of er Warcraft, og ikke noe annet. Er bare jeg som surret veldig. Beklager
[Tx] Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Bra at detta mest sannsynlig er en aprilsspøk, får Diablo 3 mmorpg er det jeg drømmer om mest
Hawko Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hehe, ja, jeg så ikke at jeg bommet med den første posten min før nå. Er så vant til at alt som står etter World of er Warcraft, og ikke noe annet. Er bare jeg som surret veldig. Beklager 5849461[/snapback] Litt mye WoW-spiling her, ja? Men bildene var godt laga, det skal Gamespot ha..
SkyMarshall Arts Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Og det er min store drøm ... FPS MMORPG i SC-universet hadde uten tvil _eid_.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå