Hotel Papa Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Heisann... Topic sier det meste! Jeg blei suspandert fra Fight guilden da jeg kom til å slå til en av hundene deres Jaja sånt skjer -Evenrud-
anon12234 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 ble angrepet av en svartbjørn i skogen engang, døde på 1 slag
Hotel Papa Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 No shit Disco 808.... Men hvor? Kan dere si hvor dere traff på bjørnene da?
lavizh Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Spesielt i fjell har jeg merket at det er litt flere bjørner.
Heyward Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 det skjedde md meg og...jeg bare kjøpte de fra de altmulig-butikkene jeg...
morgf33 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg har møtt noen bjørner utafor Chorrol Tror d var Chorrol ihvertfall Men det var bare black bear, de er jo like små som ulver netsen
andir Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Antar at det er Bear Pelts du er ute etter.. I så fall kan du kjøpe 10 stk i en butikk i Imperial City, som heter The Three Brother's Trading Goods. 5 av den ene broren, og 5 av den andre. Hvis du føler deg lat, kan du sove i ca. ei uke, og kjøpe dem på nytt, da dem burde resette inventaret sitt. Eller så kan du gå rundt omkring og drepe bjørner, mens du samtidlig utforsker verdenen Tenkte jeg bare skulle nevne hvor du kunne kjøpe dem, i tilfelle du ikke føler deg i jakthumør.
Mynonaettu Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Heisann... Topic sier det meste! Jeg blei suspandert fra Fight guilden da jeg kom til å slå til en av hundene deres Jaja sånt skjer -Evenrud- 5848299[/snapback] Kommer an på levelet ditt. Etter lev 20+ finner bjørnene deg:) De var leie å drepe i begynnelsen men jeg skjønte en ikke burde kommer for nær dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå