Gå til innhold

TES: Vilke class er best i test=P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Warrior + mage ting funker sikkert bra hvis det passer med din spillestil og du ikke plukker helt bort i natta skills (antar at dette er en custom klasse du har tenkt å lage selv, hvis du ikke tenker på den predefinerte Battlemage da. Den er vel helt grei den også).

Endret av thomanil
Skrevet
nei, men lag en warroir som har sneak da, det har jeg gjort, ikke at det er nødvendig, alt for lett å drepe på vanlige måte

5848218[/snapback]

trenger ikke det heller, warrioren min har over 40 på sneak, kan jogge rett opp i folk..

Sneak og security må være det mest bortkasta skillsa i hele spillet. tja.. eller sneak får jo rimelig heftig backstab på master men utenom det er det jo helt unødvendig. jeg critter 6x.

Skrevet
nei, men lag en warroir som har sneak da, det har jeg gjort, ikke at det er nødvendig, alt for lett å drepe på vanlige måte

5848218[/snapback]

trenger ikke det heller, warrioren min har over 40 på sneak, kan jogge rett opp i folk..

Sneak og security må være det mest bortkasta skillsa i hele spillet. tja.. eller sneak får jo rimelig heftig backstab på master men utenom det er det jo helt unødvendig. jeg critter 6x.

5851738[/snapback]

Hva er Lettest og drepe med?

Skrevet

ikke medium....? er level 12 og har ikke fått med meg det :thumbup: er uansett viktig og sette de skillsa du bruker mest som major....da når man høyere level. jeg klarte selv og lande inn speachcraft i major.... skjønner ikke hvorfor

Skrevet

5848218[/snapback]

5851738[/snapback]

Hva er Lettest og drepe med?

5853219[/snapback]

warr er vanskelig i perioder, men plutselig får en fatt i et våpen som knuser all motstand, litt i bølgedaler, men generelt lett.

Slik jeg har forstått er en form for mage/battlemage det beste en kan ha om en lager de rette spellsa.

Skrevet

LAgde meg en all-out thief/assasin, custom class. alle de fancy stealth skillene: sneak, security, light armor, blade, destruction, block! (ja det funker fett!), marksmanship.

det eier! er nå i dark brotherhood og slakter som faen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...