GANTEN Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Er det noen som har noen forslag til En som kritter bra , enkel og spille med..... osv??
Endre visningsnavn Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Vet ikke hva du mener med "kritter", men warrior er helt klart enkleste klasse
Islanbadsj Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Er det noen andre enn folk med sneak attack som får critical strike da?
Gunfreak Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 nei, men lag en warroir som har sneak da, det har jeg gjort, ikke at det er nødvendig, alt for lett å drepe på vanlige måte
thomanil Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Warrior + mage ting funker sikkert bra hvis det passer med din spillestil og du ikke plukker helt bort i natta skills (antar at dette er en custom klasse du har tenkt å lage selv, hvis du ikke tenker på den predefinerte Battlemage da. Den er vel helt grei den også). Endret 1. april 2006 av thomanil
Fenixen Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 nei, men lag en warroir som har sneak da, det har jeg gjort, ikke at det er nødvendig, alt for lett å drepe på vanlige måte 5848218[/snapback] trenger ikke det heller, warrioren min har over 40 på sneak, kan jogge rett opp i folk.. Sneak og security må være det mest bortkasta skillsa i hele spillet. tja.. eller sneak får jo rimelig heftig backstab på master men utenom det er det jo helt unødvendig. jeg critter 6x.
GANTEN Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 nei, men lag en warroir som har sneak da, det har jeg gjort, ikke at det er nødvendig, alt for lett å drepe på vanlige måte 5848218[/snapback] trenger ikke det heller, warrioren min har over 40 på sneak, kan jogge rett opp i folk.. Sneak og security må være det mest bortkasta skillsa i hele spillet. tja.. eller sneak får jo rimelig heftig backstab på master men utenom det er det jo helt unødvendig. jeg critter 6x. 5851738[/snapback] Hva er Lettest og drepe med?
leifeinar Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 forslag til major skills. blade athletics acrobatics destruction conjugation sneak heavy armor eller medium armor
TheDarkListener Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 forslag til major skills. blade athletics acrobatics destruction conjugation sneak heavy armor eller medium armor 5853243[/snapback] Medium armor? Noe jeg har gått glipp av nå?
Gunfreak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 er ikke noe medium armor i oblivion, savner det nesten litt fra Morrowind
leifeinar Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 ikke medium....? er level 12 og har ikke fått med meg det er uansett viktig og sette de skillsa du bruker mest som major....da når man høyere level. jeg klarte selv og lande inn speachcraft i major.... skjønner ikke hvorfor
Fenixen Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 nei, men lag en warroir som har sneak da, det har jeg gjort, ikke at det er nødvendig, alt for lett å drepe på vanlige måte 5848218[/snapback] trenger ikke det heller, warrioren min har over 40 på sneak, kan jogge rett opp i folk.. Sneak og security må være det mest bortkasta skillsa i hele spillet. tja.. eller sneak får jo rimelig heftig backstab på master men utenom det er det jo helt unødvendig. jeg critter 6x. 5851738[/snapback] Hva er Lettest og drepe med? 5853219[/snapback] warr er vanskelig i perioder, men plutselig får en fatt i et våpen som knuser all motstand, litt i bølgedaler, men generelt lett. Slik jeg har forstått er en form for mage/battlemage det beste en kan ha om en lager de rette spellsa.
Cheshire Cat Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 LAgde meg en all-out thief/assasin, custom class. alle de fancy stealth skillene: sneak, security, light armor, blade, destruction, block! (ja det funker fett!), marksmanship. det eier! er nå i dark brotherhood og slakter som faen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå