Shcwampis Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 prøvde aldri knights of the old republic 1 eller 2, noen som har grunner for meg å gjøre det nå?
Dʋgɢtung Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hvis du liker gode spill vil jeg så absolutt anbefale deg å spille Knights of the Old Republic (1). Det var en virkelig fantastisk spillopplevelse for meg i alle fall. Toeren la jeg fra meg rimelig fort, men det er jo også mulig at du vil like det også.
nahojdat Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Om du ikke har spilt det så gjør det, Kotor er skikkelig bra mens Kotor 2 var litt for mye det samme men verdt å teste ut om du spiller kotor først..
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Om du liker rollespill, science fiction, Star Wars, eller bare spill med god historie (eller alle sammen i samme pakka), er KOTOR definitivt noe for deg. Grafikken er ganske så fin selv den dag i dag, om det skulle være noe must. Heldigvis er ikke grafikken hovedfokus. Både 1'ern og 2'ern har omtrent akkurat den samme grafikken. Historien er i begge spillene veldig god, men 2'ern virker hele tiden litt uferdiggjort (har en del bugs, pluss at historien virker veldig uferdig). Når det kommer til gameplay, må jeg ærlig innrømme at 2'ern er bedre enn 1'ern, da mange av oppdragene der er mye tøffere og mer varierte enn de var i 1'ern. Dessuten har 2'ern en hel del dritkule, nye features som 1'ern ikke hadde. Om du kun skulle skaffe deg et av dem, burde du skaffe 1'ern. 2'ern er også veldig god (dog lurt å installere alle patchene, inkludert den på *gjesp* 1.5GB), men 1'ern er nok den beste når det kommer til historie og slikt. Om du skulle prøve begge to, burde du også skaffe 1'ern først, da 2'ern som nevnt har de kule nye features'ene. Om du prøver 2'ern først, kan det hende at flere av dine yndlingsfeatures ikke er der, noe som da blir litt kjipt. Mitt råd er; skaff deg begge to, så snart som mulig, så lenge du oppfyller flere av kriteriene jeg satte der oppe. At du liker Star Wars kan kanskje ikke være nok - om du liker både rollespill å Star Wars, er det ingen tvil. Dette spillet er laget for deg! EDIT: Vi har forresten et Star Wars forum her. Endret 1. april 2006 av Hr. Jenssen
ttt Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 EDIT: Vi har forresten et Star Wars forum her. 5848595[/snapback] Tråden flyttes derfor dit. Eg vil anbefale trådstartar å bruke litt tid på å sjå seg rundt her på forumet. Det er mange forskjellige kategoriar.
Gunfreak Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Om du liker rollespill, science fiction, Star Wars, eller bare spill med god historie (eller alle sammen i samme pakka), er KOTOR definitivt noe for deg.Grafikken er ganske så fin selv den dag i dag, om det skulle være noe must. Heldigvis er ikke grafikken hovedfokus. Både 1'ern og 2'ern har omtrent akkurat den samme grafikken. Historien er i begge spillene veldig god, men 2'ern virker hele tiden litt uferdiggjort (har en del bugs, pluss at historien virker veldig uferdig). Når det kommer til gameplay, må jeg ærlig innrømme at 2'ern er bedre enn 1'ern, da mange av oppdragene der er mye tøffere og mer varierte enn de var i 1'ern. Dessuten har 2'ern en hel del dritkule, nye features som 1'ern ikke hadde. Om du kun skulle skaffe deg et av dem, burde du skaffe 1'ern. 2'ern er også veldig god (dog lurt å installere alle patchene, inkludert den på *gjesp* 1.5GB), men 1'ern er nok den beste når det kommer til historie og slikt. Om du skulle prøve begge to, burde du også skaffe 1'ern først, da 2'ern som nevnt har de kule nye features'ene. Om du prøver 2'ern først, kan det hende at flere av dine yndlingsfeatures ikke er der, noe som da blir litt kjipt. Mitt råd er; skaff deg begge to, så snart som mulig, så lenge du oppfyller flere av kriteriene jeg satte der oppe. At du liker Star Wars kan kanskje ikke være nok - om du liker både rollespill å Star Wars, er det ingen tvil. Dette spillet er laget for deg! EDIT: Vi har forresten et Star Wars forum her. 5848595[/snapback] what he said!! top 1eren er top 5 spill i min bok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå