MiSP Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hei, holder på med thieves guild atm, og virker som noe har bugget seg. Jeg har solgt ting til den første fencen til en verdi over 50g, men likevel når jeg drar tilbake for å snakke med Armand Christophe ved vannkanten, så får jeg ikke "Untaxing the Poor"-oppdraget. Whatthefucktodo? Noen ganger har det oppdraget problemer med å oppdatere seg. Fortsett å selge ting til du får en beskjed om at du har solgt nok.
ChuckNorris Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Noen som vet hvor man finner alle Nirnroot plantene?Eneste questet jeg har hatt problemer med til nå :S dra til steder det er vann, de pleier og pg være rundt vannkanten
momyboy Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hvor finner jeg will-o-wisp hen har drept tre av dem men alle fyker nedover fjellet ( er ved azura skjønner du)og dermed finner jeg ikke liket!!
MiSP Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Hvor finner jeg will-o-wisp hen har drept tre av dem men alle fyker nedover fjellet ( er ved azura skjønner du)og dermed finner jeg ikke liket!! UESP gir deg en pekepinn. Outdoors, standard Will-o-the-Wisps are only found in Swamp terrains. Jeg ville derfor prøvd meg ganske langt sørøst, i Blackwood og rundt i de traktene. Og hvis de fyker nedover fjellet, så kan du jo fly etter dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå