Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp med Quests?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hadde rundet arenaen ja... men fikk ikke så veldig mye ut av det...

Men jeg ble lei av å vente.... Jeg hadde en unfame på 104 og brukte en kode... først ga jeg meg selv 80 i fame(da hadde jeg 104 i unfame og 80 i fame) men det var ikke nok til å joine fightersguild(gjorde det bare for å teste...)... så da ordna jeg slik at jeg fikk null i unfame istedet... da jeg var kommet inn i guilden, fixa jeg alt tilbake som det var fra før(104 i unfame og 11 i fame)... er nå medlem og er sikkert halvveis gjennom guild questene...

Det er synd at man må gå til slike drastiske tiltak syns jeg(jukse)... men men... nå vet jeg ihvertfall hva jeg skal og ikke skal gjøre neste gang jeg starter spillet på nytt...

6608930[/snapback]

Jaja, man lærer av sine feil. Og du juksa bare for å joine, du holdt ikke infamy nede, eller fame oppe.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Juksemaker :p
Endret av Stonemeister
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... men nå føler jeg at jeg liksom har ødelagt hele spillet... Vurderer allerede om jeg bare skal starte hele greia på nytt... har jo runda det en gang før, og hvis jeg starter på nytt er det jo en hel masse å gjøre:D

Skrevet
Får beskjed om at våpenet har for lite charge, men er det en måte å recharge uten å bruke disse soul gemmene?

6613465[/snapback]

Noen i Mage's Guild kan gjøre det. Mener å huske at det var Han Vigge i Skingrad hvertfall. tror det er ganske dyrt...

Skrevet

Du kan bruke Varla-stener. De finner du 1-4 av i de fleste Ayleid-ruinene. Har ingen anelse om de respawner. De er foresten verdt 1k stykket og kan være en inntektskilde i dårlige tider.

Skrevet (endret)

jeg trenger litt hjelp med questen kalt "Spies"

Er ved delen av spies, etter der jeg betalte en tigger for og få informasjon om "strangers in town", da sa han noe som at det var noen ukjente i noens hus blabla. så fikk jeg beskjed om og dra og fortelle det til burt eller hva han nå het, jeg drog til "castle" der han holder til, og snakket med han, men han hadde ikke noe foruftig og si. bare at han stolte på hva jeg gjorde bla bla, etter og ha trykket på spies i chat menyen hannes..

selv etter dette så viser pil indikatoren og questen at jeg fremdeles skal snakke med han for og komme videre.. men han sier bare det samme, og jeg kommer ikke lengere..

noen som vet hva jeg skal gjøre? står fast her, da jeg liksom ikke får det "completed"

-takk

EDIT: løst!

Endret av *Magnus*
Skrevet

Sliter litt med "Mystery of Harlan Watch" questet til Fighters guild hvor jeg må undersøke noen som har forsvunnet.

Har tatt liv av alle trollene, og journalen min sier jeg må finne noe slags evidence. Følger grøn pil, men ingen ting skjer. Noe jeg kan ha glemt?

Kan det at jeg var i hulen før questen ha noe å si?

Skrevet
Sliter litt med "Mystery of Harlan Watch" questet til Fighters guild hvor jeg må undersøke noen som har forsvunnet.

Har tatt liv av alle trollene, og journalen min sier jeg må finne noe slags evidence. Følger grøn pil, men ingen ting skjer. Noe jeg kan ha glemt?

Kan det at jeg var i hulen før questen ha noe å si?

6624894[/snapback]

Du må finne en dauing med en dagbok på seg.

Han er nevnt mange ganger tror jeg, men han har hvertfall en dagbok på seg hvor han sørger over hans tapte venn, bra lesing det...

Skrevet (endret)
Har ikke kommet så veldig langt, men sliter med å finne den andre av de to "Spies"'ene jeg skal finne. Har lest igjennom dokumentet mange ganger, men skjønner ikke. Er i bruma.

6628354[/snapback]

Begge skal være der når du står ved Mysterious Runes.

Dra dit på kvelden når sola går ned så skal begge to være der.

Mysterious Runes er rett nede i skråninga fra Cloud Ruler.

Uansett, titt litt på denne her: Spies

Endret av Stonemeister
Skrevet

trenger litt hjelp med en relativt simpel quest--

Det er ved shrine of azhara eller hva det nå het, etter og ha snakket med den statuen, så skal jeg drepe 5 vampires, har drept de 3 første, fjernet steinen , slik at jeg kom til de 2 siste.. archeren tar jeg på 1 slag.. men den warrioren har jeg ikke NUBB sjangs til og ta, jeg slår og slår, blokkerer og slår og slår. men han mister MINIMALT med liv, mens jeg tar skade som om det var 3 stk på meg, så jeg har rett og slett ikke sjanse og ta han. noen som har noen tips på hvordan jeg kan ta han lett?

er Warrior / Knight lvl2 :p

-Takk

• 2 uker senere...
Skrevet

Et lite spørsmål bare:

Jeg har akkurat gjort mages guild questen hvor man skal finne ut hva som har skjedd med Jeanne(?) i Bruma. I Bruma så var guild huset oversvømt av noen spøkelses lignende saker. Som var veldig vanskelig og ta, spesielt når du fikk 3 på deg om gangen.

Så jeg lokket dem ut så vaktene skulle drepe dem. (og det gikk jo forsåvidt bra).

Men saken er at 3 av de vaktene fra andre byer som skal hjelpe bruma, døde.

Så nå ligger det en anvil, chorrol og skingrad vakt og slenger.

Har det noe og si når jeg skal gjøre ferdig main questet?

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

æææææææææ..... Søkte på Jeanne og fant kun denne tråden og så gjennom hele driten og har klart å oversett elns der det står noe om hun, så jeg tar rett og slett og gjennoppliver tråden istedenfor =)

Et quest jeg skal ligge ett bein i en kasse nærmt sengen til Jeanne, en trader i foreigners corner i Vivee... Problemet er bare at jeg ikke klarer å finne hun :S :S Har leitet dritt lenge, men klarer ikke finne hun :/

Takker for all hjelp :p

edit- morrowind det er snakk om btw

Endret av Bakkem
Skrevet

Det er ved shrine of azhara eller hva det nå het, etter og ha snakket med den statuen, så skal jeg drepe 5 vampires, har drept de 3 første, fjernet steinen , slik at jeg kom til de 2 siste.. archeren tar jeg på 1 slag.. men den warrioren har jeg ikke NUBB sjangs til og ta, jeg slår og slår, blokkerer og slår og slår. men han mister MINIMALT med liv, mens jeg tar skade som om det var 3 stk på meg, så jeg har rett og slett ikke sjanse og ta han. noen som har noen tips på hvordan jeg kan ta han lett?

-Takk

6637582[/snapback]

Sett vanskeligs settingsene på low en liten stund.. :ph34r:

Skrevet (endret)

-Takk

6637582[/snapback]

Sett vanskeligs settingsene på low en liten stund.. :ph34r:

7236878[/snapback]

Det blir jo ikke det samme. Blir jo kjedelig når man gjør sånn. Du kan heller kjøpe fullt av potions og poisons :thumbup:

Endret av oblivion_-__
Skrevet

Hei...

Trenger hjelp til et quest jeg også. Kan hende jeg virker litt noob i oblivion siden jeg trenger hjelp til første questen i fighters guild... :p . Jeg har gjort alt før men når det kommer til å følge etter hu dama (husker ikke hva hun heter) greier jeg ikke det. Jeg følger etter henne hele tiden men det skjer jo ikke noe!! :nei: . Kan noen hjelpe meg?

Skrevet
Hei...

Trenger hjelp til et quest jeg også. Kan hende jeg virker litt noob i oblivion siden jeg trenger hjelp til første questen i fighters guild... :p . Jeg har gjort alt før men når det kommer til å følge etter hu dama (husker ikke hva hun heter) greier jeg ikke det. Jeg følger etter henne hele tiden men det skjer jo ikke noe!! :nei: . Kan noen hjelpe meg?

7239916[/snapback]

Det er ingen første quest i FG. Man får jo questene i forsjellige byer så hvis du f.eks. har blitt med i FG i Anvil og får et quest der er det ikke det samme questet som jeg har fått hvis jeg får mitt første quest i Cheydinhal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...