Edmund Blackadder Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg er akkurat nå i andre etasjen på tårnet i Chorrols Oblivion Gate (Main Quest). Jeg gikk inn der slik at Chorrol ikke trenger soldater slik at de kan hjelpe Bruma. Iallefall.. Det er mange dører rundt den runde plattformen idenne etasjen. Og hver dør leder til en liten bro til et annet tårn. Der er det ofte en spake som man kan ta ned. Problemet er at jeg ikke kommer meg noen steder. Jeg prøver å gå fra dør til dør for å dra i spakene. Men jeg går bare i sirkler og ingenting skjer.. Hva gjør jeg her? 6287073[/snapback] Kunne gjerne likt noe svar her
JohndoeMAKT Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg tror det var slik at i det du har aktivert to slike brytere åpner det seg en stor metallport som gjør at du kan komme til et tredje tårn. Fra dette tredje tårnet kan du igjen vha en gangbru komme til et fjerde tårn som er hvor 'the sigil stone' er.
tommmy Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 (endret) *slettet* 14 tegn Endret 13. juni 2006 av tommmy
AiKi Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg lurer på noe med main quest. Har nå i en god stund vært uten denne PCen, som Oblivion ligger på, med den følgen at jeg ikke husker hvor langt jeg er kommet, og hva jeg skulle gjøre. Det står i loggen at jeg skal eskortere Martin og Jauffre til Cloud Ruler Temple, og det kommer også opp en grønn pil på kompasset som viser veien. Problemet mitt er at jeg ikke kommer inn i Cloud Ruler Temple. Mangler tydeligvis en nøkkel, som jeg ikke aner hvor er. Har kikket gjennom huset mitt i spillet, men har ikke funnet noen nøkkel som hører til. Noen som kan hjelpe meg litt her?
Tommy T Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg tror du skal hente Martin og Jauffre i weynon priory, når du har de med deg åpnes porten av en vakt når du står utenfor.
............... Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Noen andre som sliter med den blinde Munke questen for thiefes guildt? Jeg komemr meg inn, sniker meg forbi alle, men så kommer detta spøkelse osv.. Noe spesielt jeg burde gjøre?
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Noen andre som sliter med den blinde Munke questen for thiefes guildt? Jeg komemr meg inn, sniker meg forbi alle, men så kommer detta spøkelse osv.. Noe spesielt jeg burde gjøre? 6313932[/snapback] Spøkelse? hmm, mener du den munken som sitter oppe på den alter sak tingen der den Savilla`s Stone er da kanskje..? Vel, jeg bare hoppet opp der og tok med meg Savilla`s Stone og løp ut igjen. Det er en sånn vei der som gjør at du ikke trenger å gå helt tilbake, så det gikk lett. Munken kom etter meg, men han gav opp selvfølgelig.
............... Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Noen andre som sliter med den blinde Munke questen for thiefes guildt? Jeg komemr meg inn, sniker meg forbi alle, men så kommer detta spøkelse osv.. Noe spesielt jeg burde gjøre? 6313932[/snapback] Spøkelse? hmm, mener du den munken som sitter oppe på den alter sak tingen der den Savilla`s Stone er da kanskje..? Vel, jeg bare hoppet opp der og tok med meg Savilla`s Stone og løp ut igjen. Det er en sånn vei der som gjør at du ikke trenger å gå helt tilbake, så det gikk lett. Munken kom etter meg, men han gav opp selvfølgelig. 6314399[/snapback] hmm ejg får prøve og bare løpe fort da...
Edmund Blackadder Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Er i en litt kinkig situasjon. Jeg har blitt bitt av en vampyr for første gang, og fått questen. Nå har jeg alle ingrediensene untatt Argonain Blood, og det har gått 3 dager så jeg er permanent vampyr helt til den kuren tenker jeg. Det er vel ikke meningen at man skal klare den questen på 3 dager!? Det tar jo en halv dag å reise til den heksen en gang. Men iallefall.. Problemet er at det er så vanskelig å finne en Argonian om natten. Og om dagen så kan jeg ikke fast-travel eller noe på grunn av damagen... så bør jeg egentlig vente til det blir mørkt, dra til Imperial city, vente til det blir lyst, gå ut og brenne opp men klare å finne en argonian og drepe den, ta blodet og stikke?
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hvorfor vil du ikke være vampyr? Å være vampyr er bare flott.
Tommy T Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Er i en litt kinkig situasjon. Jeg har blitt bitt av en vampyr for første gang, og fått questen. Nå har jeg alle ingrediensene untatt Argonain Blood, og det har gått 3 dager så jeg er permanent vampyr helt til den kuren tenker jeg. Det er vel ikke meningen at man skal klare den questen på 3 dager!? Det tar jo en halv dag å reise til den heksen en gang. hvis du står nermt en dør kan du se hvem som bor i huset, argonians har jo ganske spesielle navn (eks: We Bam Na, Hides his feets, hides his heart, osv. Hvis du gjør dette nattestid kan du bare bryte deg inn i huset å drepe argonianen. Det bor spesielt mange argonians i Bravil og Leyawin. Hvis du er en veldig snill karakter kan du alltids finne argonian banditter ute i skogen.
Edmund Blackadder Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hyggelig.. Hele characteren min forsvant ved at en annen i huset laget en karakter og bruke "Quicksave" som jeg hadde brukt på min karakter. Må begynne helt på nytt igjen.. Festlig.
Catch`Alpha Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg var oppe på et fjell (tror jeg) og fant en stein/ruine som jeg brukte shockspell på, da fikk jeg en spell som het "finger of the mountain" elns? Noen som har vert borte i denne før? står noe om at jeg skal drepe folk med en gang med denne spellen, og at den bare fungerer utendørs, dog har den bare 6 på dmg tror jeg, og jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke denne. Noe som vet noe mer om denne spellen/ questen?
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Det er et relativ kraftig lightningspell, men krever 400(?) manna så jeg som thief/assasin/archer har aldri fått brukt den. Men den tok en del mer skade enn 6 dmg hvertfall.
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg var oppe på et fjell (tror jeg) og fant en stein/ruine som jeg brukte shockspell på, da fikk jeg en spell som het "finger of the mountain" elns? Noen som har vert borte i denne før? står noe om at jeg skal drepe folk med en gang med denne spellen, og at den bare fungerer utendørs, dog har den bare 6 på dmg tror jeg, og jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke denne. Noe som vet noe mer om denne spellen/ questen? 6316249[/snapback] Det er bare et spell... Får du det ved lav level er det dårlig, med høy level er det kraftig. Du må ikke gjøre noe spesielt med det, det var en 'gave' fra kjærringa siden du skaffa henne boka...
Tommy T Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Hyggelig.. Hele characteren min forsvant ved at en annen i huset laget en karakter og bruke "Quicksave" som jeg hadde brukt på min karakter. Jeg tror ikke du kan få tilbake en overskrevet quicksave, du må nok loade tilbake til siste save eller autosave.
Edmund Blackadder Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Problemet er at den andre saven er ca 4 dager gammel og autosaven er brukt opp av den karakteren som har "ødelagt" Quicksaven min. Kanskje jeg bare skal lage en ny. Min char nå var en pure warrior, men kanskje jeg skal prøve meg som ranger eller noe sånt til en forandring. Ble litt.. døllete med warrior egentlig.
Fritzi Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) jeg trenger hjelp mange quest the collecter hvor finner jeg flerne ayleid statue? ( har barre funnet en og husker ikkje hvor den var.) whom gods annoy jeg snakket med den damen som har " monstrenne" i huset sit, men når hun spør om jeg vil hjelpe can jeg barre si" sorry, I can`t help you". hva må jeg gjøre for og hjelpe denne stakkars damen ? Endret 18. juni 2006 av Fritzi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå