Gå til innhold

TES: *Spoiler* Chorrol Recomendation, hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har spillt Oblivion en stund nå, men det er en ting jeg ikke forstår. Jeg har meldt meg inn i Mage Guild og skal få en recomendation i byen Chorrol. Jeg snakket med begge "hovedpersonene" og hentet boken. Så snakket jeg med fruen og stjal den til henne. Jeg fant meg så en fin stein og fikk en fin spell på samme stedet som jeg fant boken. Men hva jeg enn gjør står det ingen "completed" i questene mine, og om jeg har Mage's Guild questen aktivert er det fortsatt en rød pil til mannen i Chorrol.

Er det noe jeg har gjort feil? Hva burde jeg gjøre?

Mvh Audun Hagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter at du fikk vite om boken, snakte du da med Teekeus i Mage's Guilden? I så fall MÅ du levere boken til ham.

Hvis du leverte boken til hun andre dama, kan du stjele den tilbake. Etter at hun har hatt den ett døgn, finner du boka på rommet hennes i "Gray Mare Inn".

Endret av Mr.FOXHOUND
Skrevet
Etter at du fikk vite om boken, snakte du da med Teekeus i Mage's Guilden? I så fall MÅ du levere boken til ham.

Hvis du leverte boken til hun andre dama, kan du stjele den tilbake. Etter at hun har hatt den ett døgn, finner du boka på rommet hennes i "Gray Mare Inn".

5846587[/snapback]

Jeg gjorde akkurat det, stjal boken etter et døgn for å levere den til guild-masteren men så blir jeg arrestert med en gang jeg kommer ut på gata :hmm:

Noen som har et tips å ungå å bli arrestert?

Skrevet

5846587[/snapback]

Jeg gjorde akkurat det, stjal boken etter et døgn for å levere den til guild-masteren men så blir jeg arrestert med en gang jeg kommer ut på gata :hmm:

Noen som har et tips å ungå å bli arrestert?

5848255[/snapback]

Du må bare sørge for at du ikke blir sett. Husk at når du er i sneak-mode, og krysset i midten blir et øye, indikerer gult (lyst) øye at du er sett, mens et mørkt (fargeløst) øye indikerer at du er skjult. Pass også på at ingen ser deg gå inn på rommet hvis det ikke er lov.

Skrevet

Evt. kan du droppe boken på gulvet inne i huset, gå ut, bli arrestert - betale boten, og gå tilbake for å hente den. Elementært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...