themanfrom Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det er vel ganske viktig å ha et unikt navn på klanen, sånn at det ikke oppstår misforstålelser, og unøvendige rykter.
steffler Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 jeg kan joine clanen din,ja bare send PM med e-mailn din så adder jeg deg på msn :!:
Bluebeans Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg vil gjerne være med. Jeg har som oftest pluss-stats når jge spiller på Grimstad Public #1. Noen ganger skyter jeg hode skudd på første skudd. Da kaller folk meg cheater :D Kaller meg zyptul0n
lsdfffffffffdfs Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg vil gjerne være med. Jeg har som oftest pluss-stats når jge spiller på Grimstad Public #1. Noen ganger skyter jeg hode skudd på første skudd. Da kaller folk meg cheater :D Kaller meg zyptul0n 5883355[/snapback] Seriøst?
srbz Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det er jo helt vilt. Men har du teamplay og taccs inne, og kjenner du alle cpl-maps? Det er slik claner ser etter, først og fremst.
Anbefalte innlegg