Gå til innhold

Skal ha nye høytalere til pc! trenger hjelp! (2000kr)


Anbefalte innlegg

Quote:


scirocco skrev (2002-09-28 13:45):


Dessuten. jo større forsterkeren er jo høyere lyd kan du presse ut av høytaleren før du får forvrengning. Det var vel også det som var spørsmålet her, hvilken høytalerpakke som ga høyest lyd og mest bass.


Nei det stemmer ikke. Har du en store forsterker så får du mere krefter til høytalerne, Som derfor kan spille mere kontrolert før det forvrenger. I mange tillfeller er det dårlige forsterkere som sprenger et høytaler element.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-28 16:24, skrev venomzorg:

ja jeg veit, men jeg vil seff ha lyd i alle 4 høytalere!!


Hvis du har et lydkort som støtter det, har koblet riktig og høytalerene ikke er defekt får du det. Hvis du ikke har lydkort som støtter 4.1 eller mer må du bruke stereoX2.

 

_________________

kermit_fuck.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-09-28 16:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 14:57, skrev Kjetil Lura:

Quote:


scirocco skrev (2002-09-28 13:45):

Dessuten. jo større forsterkeren er jo høyere lyd kan du presse ut av høytaleren før du får forvrengning. Det var vel også det som var spørsmålet her, hvilken høytalerpakke som ga høyest lyd og mest bass.


Nei det stemmer ikke. Har du en store forsterker så får du mere krefter til høytalerne, Som derfor kan spille mere kontrolert før det forvrenger. I mange tillfeller er det dårlige forsterkere som sprenger et høytaler element.

Hmmm tror du bør lese innleggene litt før du svarer. Ikke noe vits å skryte av at du har mange innlegg her dersom de bare er tull. Hvis du leser innlegget mitt litt nøyere ser du at det du skrev er nøyaktig det samme som jeg selv skrev.

Med en stor forsterker får du mer krefter til høytalerne som betyr at du kan spille høyere og mer kontrolert (=mindre forvrengning).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 17:02, skrev venomzorg:

Logitech Z-560 eller ALtec Lansing 641?!?!

hvem er best?! begge har 400w total. men hvem er best?!


Jeg synst at Altec Lansing 641 har det beste utseende. Den har og helt sinnsykt fet lyd, krstallklar ren lyd, men sinnsykt dyp bass.

Logitech z-560 er sikker bra den og, men har ikke prøvd den, likke heller ikke utseende på den noe særlig.

641 virker endel større enn z-560, sub'en er større enn kabinettet på PC'en og hele pakken veier ca. 28kg!

 

[ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-09-28 17:22 ]

Lenke til kommentar

*kremt* var inne og tittet på Altec Lansing ACS641 nå, står jo at det er 109w subber.... loggitekken har jo 188w. det sier vel mye?

 

 

var inne og så på dette lydkortet nå:

Creative Soundblaster 4.1 Digital

Dette støtter vel 4 høytalere?! det har 2 inngangsplugger til høytalere?!

 

[ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-09-28 17:43 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...