Anima Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har fått med meg såpass at jeg vet at Game Shark brukes til å jukse i spill, men jeg lurer på om det er en boks man fester bakpå f.eks en playstation 2? Hvor kan jeg få tak i en Game Shark, og hva koster den?
dioX Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 heisan, gameshark er ikke noe fysisk du kan sette på en konsoll! men et software som dekrypterer binære koder i spill... men er såppas avansert at "ola norman" ikke klarer og bruke det.. mvh.
Anima Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Okei, men er det noen i Norge som selger Gameshark software? Har undersøkt litt på nettet og har funnet Gameshark sine sider. tenkte å finne ut om det er noen I norge som selger før jeg eventuelt bestiller fra utlandet.
PaleRider Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Spiderman og Spaceworld selger Action Replay (AR-MAX) og Xploder, første er mest kurant.
WangenPs3 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Har selv xploder til Ps2, og det er vanskelig å finne noen koder som fungerer til den, men kjøper du Action Replay så er det veldig mye lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå